Easter & OOTD

                                                         
Święta, święta i po świętach? Ja nie jestem z tych osób, które po świętach już zapominają,
co się wydarzyło właśnie przez ostatnie dni. Nie będę się tu rozpisywać jak to jestem objedzona ciastami i ciastkami i tak dalej itd. Wielkim skrótem ujmę, iż tegoroczne święta w moim wydaniu były po prostu udane. Miło spędzony czas w gronie rodzinnym. Tyle. Tak jakoś. Dobrze. :)
Oprócz tego wczoraj z moją siostrą zrobiłyśmy małą sesję w parku i w ogrodzie.
/fot. Małgorzata C.
 //kurtka - prezent  okulary - soland  koszulka - levi's  buty - top buty  szal - h&m  rajstopy - gatta  płaszcz - rym
A jak tam u Was po świętach?
Czy też macie dietę ,,od jutra''?

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie plany i ambicje to ja mam ale od jutra :D Musze sie w koncu zmobilizowac i spalic wszystko i naprawic swoja sylwetke do wakacji ;) Mega dziewczeca i ladna stylizacja!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też, ale gorzej z wypełnieniem. Tsa! Od jutra nie jem słodyczy. Haha.

      Usuń
  4. Super ! Mam nadzieje, że święta były super . :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje posty są super mam nadzieję że za niedługo będą następne czekamy!Twoja M...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia . ja nie lubie tych świąt ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- zaobserwujesz ? Tak ładnie prooszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥