DIY: Wilekanocne ozdoby - jajka na stół

Heii, heiii, heiiii! Po pierwsze chciałabym Wam się wytłumaczyć, iż nie było od nie całych dwóch tygodni postu; egzamin. Chodziłam na dodatkowe kółka i ogółem się do niego przygotowywałam. Pechowym faktem jest, że wczoraj naciągnęłam sobie ścięgno szyjne (z tyłu karku). Zdarzyło się to wczoraj na mojej lekcji wuefu. Jeden gwałtowny ruch i byłam załatwiona.. Maści rozgrzewające może nie uczyniły cudów, ale chociaż w pewnym stopniu ból zmalał. Dłużej nie przedłużając zbliża się Wielkanoc, a wraz z tym przydałyby się jakieś ozdoby na stół! O to DIY, do którego zdjęcia robiłam w ten weekend.


KROK PO KROKU:

Potrzebne materiały: 
 styropianowe jajka i królik
  brokat
► cekiny 
 szpilki

Cekinowe jajko:
  Potrzebne materiały:
 szpilki - każdy posiada (chyba) w domu 
 ► styropianowe jajko - można takie kupić w sklepie papierniczym, bądź poczcie, sklepach po 2,50 czy coś takiego (ja osobiście kupiłam na poczcie)
► cekiny (w każdej pasmanterii)
Przygotowanie jajka z cekinami:
► przygotuj szpilki z cekinami i wbijaj jedną koło drugiej tak po kolei aby nie było przerw oraz żeby nie było widać styropianu 
► najlepiej by było gdyby w razie potrzeby nałożyć na palec naparstek
► jest to bardzo pracochłonna praca, lecz efektowna

Moim kolejnym pomysłem jest jajko z brokatem i z piórkami. Od razu ostrzegam, iż schodzi cała szpulka brokatu na takie jajko! Brokat trochę odpadł, ale to nic jeśli dacie grubą warstwę kleju wszystko wyjdzie tak jak potrzeba.

Przygotowanie jajka z brokatem (pierwsza propozycja z brokatem)
 klejem oklej jajko
 nałóż brokat
 pinezkami zrób ,,oczy''
► szpilką z główką zrób nos
► gorącym klejem przyklej piórka 
Potrzebne rzeczy:
► klej
► brokat
► gorący klej 
► jajko
► piórka
Przygotowanie jest identyczne jak w poprzedniej propozycji. Tylko nie dodajemy szpilek, ani pinesek.
Zajączka najprawdopodobniej wypełnię małymi kuleczkami z bibuły jak skończę dodam tu zdjęcia. :)

Jak tam Wasze przygotowywania do świąt?
U Was też padał śnieg i deszcz i w ogóle ostatnio w pogodzie jest taki misz-masz?
Podoba się Wam DIY?

13 komentarzy:

  1. Ładnie Ci to wszyło :) Zapraszam do mnie, mam podobne prace, tylko, że używałam też wstążki :)

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przygotowania zacznę jutro.Jakoś nie mam talentu i cierpliwości do takich rzeczy więc ogromny podziw ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Śliczna ozdoba na Wielkanoc :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne DIY, ja jutro chyba będę dekorować jajka ;) te brokatowe jajka możesz popryskać lakierem do włosów, żeby brokat nie odpadał :D
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne DIY. Takie pierwsze jajko wykonywałam kilka lat temu na zajęciach artystycznych w szkole. Jest bardzo pracochłonne, ale efekt genialny :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie je wykonałaś! :3

    Zapraszam do mnie:
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie, to niezbyt lubię święta wielkanocne i się do nich nie przygotowuję. Niezbyt za nimi przepadam.
    Ogólnie DIY wyszły Ci świetnie ;)
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajko z cekinami zrobiłabym takie ale nie mam talentu

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły ! To z cekinami sama robiłam już kilka lat temu :D

    Mój blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥