Zakończenie pierwszego semestru i rozpoczęcie kolejnego - wnioski

 
    Dobry wieczór Panie i Panowie, lub skracając moi Wielmożni Czytelnicy. Wielbię Was nie za liczbę, ale za to, że jesteście. Mniejsza o to. Dziś przygotowałam kolejny post tematyczny (już ósmy!). Wczoraj zaczęłam ferie zimowe. Jutro wyjeżdżam do babci, ponieważ będę chodzić na łyżwy przez całe ferie! Pewnie wezmę ze sobą sanki, ale to nie jest potwierdzone, haha. Skończyłam pierwszy semestr. Nie był zły, ale mógłby być lepszy. Postanowiłam, że pokażę Wam mój sposób na organizację mojej nauki na następne półrocze. Nie przedłużając zobaczcie mój sposób na zdjęciach.

  Ups! Chyba przypadkowo się wybrudziłam...

_________________________________________________________________________
Co sądzicie o moim pomyśle organizacji nauki?
Zastosujecie mój pomysł?

10 komentarzy:

  1. Super! Ja piszę sobie na tablicy do mazaków, którą mam w domu, kiedy są sprawdziany i kartkówki i staram się do nich uczyć:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł dobry, ale mi się chyba nie przyda. Oceny i sprawdziany mamy pokazane w e-dzienniku. Poza tym nie byłabym w stanie na bieżąco wypisywać wszystkich ocen. A napisanie na kartce wniosku : przyłóż się bardziej do nauki lub ucz się na bieżąco też nie jest jakieś super motywujące, bo to i tak staram się na co dzień robić.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oceny także są pokazane w e-dzienniku, ale w tym poście o to chodzi, by mieć motywację do nauki!

      Usuń
  3. Świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatne pomysły, korzystam z kalendarza ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne sposoby! :)
    Fajne zdjęcia.
    Ja też postanowiłam w drugim semestrze lepiej się uczyć.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu :))
    Bardzo przydatny post :D
    Haha, super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥