Wyprawa w góry

   Hej! Zaczął mi się drugi tydzień ferii. Ten tydzień był dla mnie dość aktywny. Od poniedziałku do piątku chodziłam na Szkółkę Łyżwiarską na lodowisko. W sobotę byłam na wyprawie w górach (sama) z PTTK (Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze). Było pięknie. Pogoda sprzyjała, niebo było błękitne i kompletnie bezchmurne, słońce świeciło, a co najśmieszniejsze, ja o skórze bladej się opaliłam. Kiedy byłam w domu policzki mnie piekły. Tak! Teraz mam je delikatnie rumiane, haha.








(tak wiem, że przesadziłam z przerabianiem tego zdjęcia, ale było za jasne i niewidoczne schronisko)

  Wędrówka piesza trwała około pięciu godzin, ale widoki krajobrazu były na prawdę obłędne. Mieszkam w górach, ale była to moja druga wycieczka w góry! Niesamowicie dziwne, wiem, ale nie miałam po prostu z kim po tych górach chodzić, a za pierwszym razem była to wycieczka ze szkoły. Nie indywidualna.





















________________________________________________________________________
Macie już ferie? 
Chodziliście już po górach?

20 komentarzy:

  1. a chodziłam po górach, ale nie ośnieżonych. Pięknie tam!
    Ferie mam od poniedziałku dopiero ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten tydzień spędziłam bardzo leniwie, ake z rodziną! ;) Genialne zdjęcia! Obserwuję :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wszystko wygląda! ♥ Piękne widoki , super góry:) Obserwuje♥

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam♥:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz u siebie cudowną zimę :o Mój bałwan już dawno pływa

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyprawy :)
    Cudowne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, magiczne zdjęcia *-* Ja ostatni raz w górach byłam rok temu w maju :)
    Ciekawy post!

    Masz super bloga, naprawdę bardzo podoba mi się design, zdjęcia i ogólnie post :)
    Oczywiście zaobserwowałam! <3

    +Mam wielką prośbę! Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w poście?
    Bardzo mi zależy, odwdzięczę się! ♥ Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne widoki *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie bawię się w obs/obs, jeśli blog Ci się podoba to zaobserwuj. :)

      Usuń
  9. Jakie piękne miejsce, niesamowite widoki :) Moje ferie już dawno się skończyły...

    BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodasz post z łyżew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. ale sliczne zdjiecia :) wyglada jak krajina lodu

    Zapraszam na moj blog. Jestem 14 letnia dziewczyna mieszkajaca w Irelandii
    =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow, widać, że świetnie się bawiłaś! :) chciałabym tam teraz być, niestety, w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam, a śnieg już dawno stopniał :D piękne zdjęcia :)

    buziaki xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, :) zasłużysz na wygraną w konkursie fotograficznym. :) Z tej strony Ola. ;) Wierny obserwator bloga. :* (znasz mnie)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥