Jeżdżenie na łyżwach

 Heii! Na blogu w którymś poście z kolei wspominałam Wam, iż w ferie jeździłam na łyżwach. W oczekiwaniu na tegoroczne ferie zimowe byłam niesamowicie podekscytowana co do codziennego chodzenia na lodowisko. Nie, nie mam swoich łyżew. Wypożyczałam je. W tym roku planuję zakupić figurówki na następny sezon. Co do moich odczuć każdego dnia było inaczej na naszych zajęciach ze Szkółki. Pierwsze niepewne ruchy wraz z wejściem na lodowisko, a kolejne coraz lepsze i coraz pewniejsze. W ostatnim tygodniu ferii chyba najwięcej się nauczyłam i najwięcej wyciągnęłam wniosków. Nie jeżdżę zbyt szybko, ale szybkość nie jest zbyt wolna. Kocham jeździć na łyżwach, haha. :) Tak na prawdę zawsze marzyłam żeby jeździć na łyżwach, chociażby jako mała dziewczynka.
*Przepraszam za jakość, ale blogger ją trochę zniszczył :/


-----------------------------------------------------------
Czy ktoś także z Was jeździ na łyżwach?
Co robiliście w ferie?


14 komentarzy:

  1. też bardzo lubię jeździć na łyżwach i też na nich jeździłam we ferie ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z waletynkowym OOTD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie umiem utrzymac sie na lodzie 5 minut wiec nie przepadam za taka "jazda" na lyzwach :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Ja też na początku nie potrafiłam. Najważniejsza jest postawa ruchu ciała. :D

      Usuń
  3. Uwielbiam jeździć na łyżwach <3 Żeby blogger nie psuł jakości zdjęć wystarczy mieć je w formacie PNG :)

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten namiot. :) Haha, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyszłaś w tym kasku.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mina na tym ostatnim Gabi. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥