Architektura, antyk i zabytki

   Hej! Dziś przygotowałam dla Was kolejne podsumowanie ferii - zdjęcia. Robiłam zdjęcia na rynku, przy ratuszu.. Między innymi moimi najczęstszymi obiektami były kamieniczki i pomniki. Choć bardzo spodobała mi się także klatka antyczna z przed sklepu z antykami. Miałam wejść do antykwariatu, żeby zrobić jakieś fajne zdjęcia starych książek, ale stwierdziłam, iż zrobię to kiedy indziej. W sklepie z antykami, także było wiele obiektów godnych sfotografowania, lecz nie miałam przy sobie aparatu. Szczerze mówiąc kiedy chodzę gdzieś po mieście to tylko z aparatem wraz z futerałem, komórką, legitymacją i chusteczkami, haha. Prawie nigdzie nie wychodzę bez mojej lustrzanki, ponieważ zawsze potem się okazuję, że w danym miejscu jest jeszcze jakaś rzecz, dany obiekt godziwy na zdjęcie bądź wprost fotogeniczny. To podsumowanie jest także dla Was. Możecie porównać moje okolice ze swoimi lub zwiedzić nieznane Wam jeszcze okolice w waszym regionie. (np. ratusz).
  1. Ratusz
Jest on bardzo okazały i godny oglądnięcia. Posiada on wiele zdobień oraz drobiazgów. Widoczne są złote ornamenty. Kopuła także jest ciekawa. W głównej części ratusza widoczne są krągłe okienka, a na samej górze pszczoła i bogini Eirene; symbolizujące pracowitość. Jest to budynek zabytkowy i neorenesansowy.
Sklepy z antykami
Wręcz uwielbiam przeglądać asortyment sklepów z antykami. Jest tam dużo ciekawych rzeczy. Stare meble, porcelana, dywany, czy obraz to po prostu raj dla mojego oka. :)
Rynek
Na pewno jest obiektem jednym z najważniejszych w każdym mieście. Urocze kamieniczki, zdobienia oraz pomniki to serce każdego rynku. Oczywiście w kamieniczkach tych znajdują się kawiarnie i restauracje, w których można fajnie spędzić czas z rodziną bądź ze znajomymi.
Teatr
Teatry, muzea oraz galerie łączy sztuka. Nas też łączy sztuka. Uczy nasz wrażliwości na piękno. To jest bardzo ważny i wartościowy czynnik.
Ciekawe budowle
Zamek
Ogólnie lubię zwiedzać tego typu zabytki. Ten szczególnie mnie zachwycił, ponieważ na zewnątrz jest cały biały, tak jak i jego dziedziniec niczym z tumblr'a, haha. ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co lubicie najbardziej w mieście?

Jaki obiekt jest Waszym ulubionym w Waszym regionie?
                         

22 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Te pierwsze bardzo pasują do twojego nagłówka! Ja uwielbiam Gdańsk <3 Byłam już tam kilka razy i nigdy mi się nie znudził ;)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super Ci wyszły :)
    Zresztą jak inne :P
    U mnie w mieście nie ma zbyt dużo do zobaczenia jedynie kościół,rynek i główną część miasta i chyba to tyle ale główną atrakcją w lecie jest miejsce w którym jest aż około 7 basenów na które wszyscy chodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) W mieście mojej babci jest dużo ciekawych miejsc, ale np. koło mnie jest tylko park i rynek..

      Usuń
  3. Jesteś najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce. Ja uwielbiam Warszawę. Nie tylko ze względu na jej piękno, ale również na historię. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam <3
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekło mnie to zdjęcie z kamieniczkami i właśnie je w moim mieście lubię najbardziej, mają pastelowe kolory :)
    Obs za obs?
    Oczywiście jeśli spodoba Ci się mój blog i sądzisz, że jest tego wart :)
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!! Może wspólna obserwacja?:)
    http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia , u mnie w mieście nie ma dużo do zwiedzani.
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij a ja się zrewanżuję.
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdj! Najlepsze białego budynku! Magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Budowla z pierwszych zdjęć jest przepiękna :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. <3
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Czekam na kolejny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Zachęciłaś mnie do wybrania się do jakiegoś miasta i porobienia kilku zdjeć.
    W między czasie zapraszam do mnie:
    http://vix-blog12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥