What I am doing in my lazy evening?

   

 Heiii! Na dworze ściemnia się około 16 godziny, jest ciemno, zimno. Cieszę się z jednego względu ze względu na to, że nie ma śniegu, a mianowicie moje dłonie nie są tak strasznie zmarznięte, tak samo jak usta. Ale z drugiej strony po prostu nienawidzę tzw. chlapy typowo listopadowej. Deszcz, zero słońca, wszyscy ludzie wokół naburmuszeni, jak gdyby każdy z nich mieli także osobistą chmurę z deszczem kapiącą na ich głowy. (Wiecie o co mi chodzi?) W każdym razie nie mogę tego przetrawić! Grrr...




Moje pomysły bądź co robię w takowe wieczory pełne zimowej chandry? O to kilka z nich:

1. Czytam jakieś fajne książki. Najlepiej jakieś o zimowej tematyce.
To chyba moje ulubione zajęcie wieczorami, kiedy za bardzo nie mam co robić, a nic innego nic nie chce mi się robić. Gruby koc, wygodna poduszka, sweter, wygodne spodnie i książka jesienno/zimowej chandry! W zimie lubię czytać książki o tematyce zimowej, lecz nie zawsze. Teraz czytam książkę Wiatr cz. 3 Taniec spadających gwiazd ~ Miriam Dubini. Z całą odpowiedzialnością polecam! :)

2. Oglądam filmy.
Ostatnio prawie w ogóle nie chce mi się oglądać filmów, wolę się zaczytać w lekturze jakiejś książki. Ale także czasem filmy oglądać, oglądam. Ostatnio oglądniętym przeze mnie filmem był film Zostań jeśli kochasz, w którym w roli głównej zagrała Chloe Moretz. Film godny polecenia, lecz koniec nie był dla nie zadowalający, ponieważ do końca nie wiem co się stało.

3. Przeglądam tumblra.
Ostatnio jakoś wzięło mnie za przeglądanie tumblra. No ale kto nie przyzna, że nie lubi przeglądać niesamowicie uroczych inspiracji?

4. Słucham hip hopu lub radia.
Z uwielbianiem muzyki hip hop było to tak: mój brat od samego początku studiów zaczął słuchać tego typu muzyki i po prostu jeżdżąc z nim autem i słuchając w nim jego muzyki zaczęłam się zarażać miłością do rapu, ale zagranicznego, haha. Ja zazwyczaj słucham J Cole (tak, mój brat też), ale kiedy nie słucham J Cole słucham radia. :)



 5. Rysuję, robię kolaż, lub robię nową gazetkę na tablicy korkowej.
 Rysuję już dobre 8 lat, albo i dłużej bo pamiętam wszędzie walają się moje rysunki. Mam dużo zdjęć z okresu kiedy miałam 4 lata i już rysowałam. Rysowanie to także dobry pomysł na odstresowanie. 

6. Piję herbatę/kakao lub słabą kawę.
Najczęściej to popijam kiedy czytam książki herbatę, ponieważ najszybciej się ją robi, haha. :)

7. Robię sobie przekąskę np. kroję banana/jabłko w plasterki.
 Kiedy wieczorem czytam/oglądam film czy coś podobnego robię lubię sobie coś wziąć na ząb.

8. Spędzam czas z najbliższymi.
Haha! A teraz pytanie: skąd się to tu wzięło? A kto powiedział, że czasu wolnego bądź luźniejszego wieczoru nie można spędzić z rodziną? No właśnie! :)





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  -  - -  - - 

A Wy jak obalacie chandrę zimową?
Macie jakieś plany na ferie?

17 komentarzy:

  1. Świetne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wieczorami przeglądam blogi lub czytam książki :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Ja wieczorami oglądam ulubione seriale i piję herbatkę :3
    Klik- mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny design bloga i zdjęcia! Mój sposób? LOOODY <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie oraz obsrwuję ;)
    http://byjovita.blogspot.com/2015/01/after-premiere.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja baardzo podobnie, dodając oglądanie seriali i youtuberów :3
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam filmy, czytam książki, rysuję, piszę listy, przeglądam blogi i staram się komentować dużo postów... No wiele tego jest:)

    http://anna-lada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super, dzięki za polecenie książki, od kilku dni szukam i szukam hahaha :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/white-blue-grey.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zrobić post o takiej tematyce. :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny, przejrzysty wygląd bloga! ;3 Ja ferie rozpoczynam dopiero 16 lutego :/ Ale plany już mam! :D
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ferie mam na samym końcu, które i tak spędze na praktykach :c Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś wspaniała! Liczba komentatorow nie jest tak wazna jak to, ze piszesz wytrwale, fajnie sie czyta i sie nie poddajesz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajan notka *-*-*
    Masz cudowne zdjęcia i no ładny nagłówek :)
    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, nie będę ukrywać, że zależy mi na tym. :)
    pozdrawiam :) http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie sliczne zdjecia!<3
    ja zazwyczaj cos ogladam albo czytam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Najczęściej to popijam kiedy czytam herbatę"

    hahhaha fajnie to brzmi XD ja ostatnio nie mam czasu na filmy, ale w weekendy staram się oglądać ulubione seriale jeśli tylko znajdę chwilę :)

    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha! Ale wpadka! Nikt tego nie zauważył, xd. Dziękuję zaraz to zeedytuję. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥