❄   Tag: 30 faktów o mnie   


  Hei! Dziś dodam post z serii ,,o mnie'', po raz pierwszy na moim blogu. Chciałabym przez to żebyście mogli mnie bardziej poznać. Co u mnie? Trochę nauki, gotowania, jedzenia, picia, sprzątania, czytania książek, przeglądanie tumblr'a. Tak właśnie wyglądał mój weekend. Jak dobrze, że jest weekend. Co prawda, nie obraziłabym się gdybym jeszcze miała kilka dni wolnego od szkoły, no ale cóż. Trzeba się sprężyć przed ostatnimi poprawkami, sprawdzianami, kartkówkami i pytaniami z danych lekcji. Po prostu nie mogę doczekać się ferii! W tym roku w ferie zimowe dodam Wam przynajmniej 2 posty o lodowisku. (Oczywiście wraz z krótką fotorelacją). Żeby dłużej zbędnie nie przedłużać o tym co u mnie ostatnio się dzieje już czytajcie fakty o mnie. ;)

💞 Kiedy byłam młodsza ,,moją pasją były konie''



💞 Jem wszystkie warzywa i owoce



💞 Od 6 roku życia muszę nosić okulary



💞 Mam starszego brata i siostrę







                                          💞 Nie mam jeszcze prawdziwej przyjaciółki



                                                             💞 Kocham rysować



                              💞 W przyszłości chciałabym zostać pisarką lub aktorką



                                                   💞 Zdecydowanie jestem kociarą



                        💞 Moimi ulubionymi daniami są: spaghetti, pierogi ruskie i pizza



                          💞 Obecnie ze zwierzątek; posiadam psa Tytusa i dwie rybki



                                                      💞 Chciałabym mieć kota






                                         💞 Najbardziej lubię kolor biały i jasnoróżowy



                                                       💞 Nie lubię matematyki




                                         💞 Od niedawna interesuję się koszykówką




                                                  💞 Obecnie mam 158 wzrostu




                                                         💞 Mam zielone oczy









💞 W zimie kocham jeździć na łyżwach i żałuję, że nie mogę cały rok


💞 Uwielbiam serniki i szarlotki


💞 Kiedyś kolekcjonowałam aniołki i obecnie mam ich około 50


💞 Mój brat nazywa mnie ,,Łysy'', haha


💞 W przyszłości chciałabym najbardziej zwiedzić USA, Francję oraz Anglię


💞 Nie lubię kiedy ktoś chce wypożyczyć lub później przeczytać taką samą książkę niż ja (lubię czytać inne książki niż wszyscy)









💞 Od jakiegoś czasu staram się zdrowo odżywiać




💞 Nie mogę biegać, ponieważ za kilka minut dostaję kolkę




💞 Karate trenuję już od trzech lat 




💞 Nie należę do żadnego fandomu





💞 Od pewnego czasu zaczęłam doceniać balet


💞 Nie umiem zasnąć bez mojej komórki




Macie wspólne fakty ze mną?

10 komentarzy:

  1. sweet dear
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez nie mam jeszcze najlepszej przyjaciolki, piekne zdjecia! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie cierpię matmy i też kocham serniki <3 haha :D
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for coming to my blog dear.
    follow each other, beginning ... I have just become a follower of your blog "25".
    unfortunately do not see you again between fixed readers of my blog
    I hope spares ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay that is very kind of you, but I don't play in ,,follow for follow''!

      Usuń
  6. Super wpis. Ale fandomy to akurat fajna sprawa ;)
    panienkagraissler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥