Moje postanowenia noworoczne

         Heiii! Stwierdziłam, że muszę dodać post noworoczny. Postanowienia na rok 2015 jest to coś, co jest dla mnie bardzo ważne. Nie mam za dużo postanowień, więc łatwiej mi będzie je wykonać. Wczoraj wieczorem wróciłam od babci, bo byłam u niej od 30 grudnia aż do wczoraj z czego się bardzo cieszę. :) Żeby dłużej bezsensownie nie opowiadać tym podobnych bzdur zapraszam do przeczytania moich postanowień.


♡ Bardziej przykładać się do nauki

Po prostu planuję się więcej uczyć, ponieważ później moje wyniki mnie nie zadowalają. Lecz zresztą się nie dziwie, bo gdy powinnam się uczyć wtedy najczęściej przeglądam Tumblr, Weheartit, Facebook, lub Instagrama.




♡ Poświęcać więcej czasu i uwagi swoim pasjom

Chociażby żeby więcej rysować, bardziej przykładać się na treningach z karate, więcej tworzyć i ogólnie więcej robić tego co kocham!





♡ Więcej czasu spędzać z moim psem Tytusem

Tak, właśnie chciałabym w tym roku więcej czasu przebywać z moim psem. Chodzić z nim na długie spacery i takie tam
 podobne sprawy.




 Czytać więcej książek

W minionym roku nie przeczytałam za wielu książek. W tym roku na Facebook'u zobaczyłam pewną akcję, którą niedawno zobaczyłam: Przeczytam 52 książki w 2015 roku. W tym roku przeczytałam na razie 5 książek.



 Założyć sobie konto na Instagrama

W tym roku chcę utworzyć konto na Instagramie. Tak, właśnie!




♡ Częściej pisać posty

Planuję częściej i bardziej systematycznie pisać posty oraz bardziej zróżnicowane tematy postów.




*******************************************************************************


Macie podobne postanowienia?
W ogóle macie jakieś postanowienia na ten rok?


11 komentarzy:

  1. Masz fajne plany na nowy rok, tylko teraz aby się spełniły :)

    Obserwuje (Jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny piesek <3
    świetne postanowienia - życzę Ci powodzenia w ich realizacji !
    Ja w tym roku wyjątkowo , nie miałam żadnych postanowień

    śliczne zdjęcia :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam postanowienia na nowy rok :) Ślicznego masz psa.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :)
    Ja nie mam postanowień noworocznych ;) Realizuję swoje postanowienia jak je wymyślę, a nie tylko z okazji nowego roku ;p

    panienkagraissler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zwierzak, ja nie mam postanowień, ponieważ potem zaczyna się u mnie problem z ich realizowaniem.
    Super blog.

    Jeśli masz chwilę zapraszam do mnie: http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam żadnych postanowień noworocznych :/
    śliczny piesek!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z postanowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne postanowienia. Życzę Ci powodzenia w ich spełnianiu. Masz śliczny wygląd bloga! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie!
     Mój blog - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznego masz psiaka ! < 3
    u mnie juz jest mozliwosc obserwacji , zapraszam :)O
    http://divineorchid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥