Carnival: Little Red Riding Hood



   Hei, witam, cześć Wam wszystkim w dzisiejszym poście! Na następne notki planuję zrobić coś bardziej tematycznego, ale na razie nie będę Wam nic zdradzać żeby była niespodzianka. Wczoraj i dzisiaj przeżyłam dobrze czas. Nie tylko dlatego, że mieliśmy Dni Babci i Dziadka, ale także dlatego, ponieważ dziś u mnie odbył się w szkole bal przebierańców/karnawałowy. Jak co roku miałam problem za co się przebrać, ale stwierdziłam, że Czerwony Kapturek będzie okej. W poprzednich latach byłam przebrana za; księżniczkę (zerówka), wróżkę, motylka, baletnicę, Pippi (w trzeciej klasie miałam być, ale skręciłam na złość kostkę), Jasmine z Alladyna. Dobrze wspominam poprzednie tego typu imprezy.

                                                      / fot. Marta Pawlus /










A tu jeszcze kolaż przygotowany przeze mnie z dzisiejszego wydarzenia:


********************************************************************************* 
Obchodzicie jeszcze tego typu imprezy?
Chcecie więcej postów z sesjami tego typu?
Podoba Wam się pomysł na zmianę postów na moim blogu?

Buziaki, Gabi.

15 komentarzy:

  1. fajnie tak poczuć się jeszcze dzieckiem, chętnie bym poszła na coś takiego ^^
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post , ogólnie podoba mi się twój blog . Obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli również ci się spodoba możesz zaobserwować :) Pozdrawiam
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) W mojej szkole takie bale odbywały się tylko do trzeciej klasy ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś byłam przebrana za czerwonego kapturka. :P
    Już nie obchodzę tego typu zabaw.. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Masz nominacje do LBA!
    http://cieszymordkaa.blogspot.com/2015/01/zalege-sprawy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie bawię się w obs/obs. Jeśli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, a jeśli nie to nie. c;

      Usuń
  8. Genialny pomysł na zdjęcia :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/unprepared-for-new-challenge.html
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w link do kurtki ? :) Chętnie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny strój :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obs za obs? Ja już .Jestem 31 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł na sesje! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. czerwony kapturek!
    zapraszam do wspolnej obserwacji i do wziecia udzialu w giveaway!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥