Birds look for food

  Heii! Kiedy był jeszcze śnieg, a dokładniej kiedy była jeszcze przerwa świąteczna zrobiłam sesję gołębi, kosów i w ogóle. Nie pisałam tutaj, że kiedy byłam u babci często chodziłam do biblioteki. Dlatego też w przedostatnim poście, wspominałam o akcji Przeczytam 52 książki w 2015 roku. Jest to moim zdaniem świetna akcja motywująca do czytania książek. :) Do tej pory przeczytałam 7 książek, ale w tej akcji chodzi głównie o to, by przeczytać mniej więcej jedną książkę na tydzień dlatego liczba 52.












Myślę, że zdjęcia się Wam spodobały. :) W parku było nieco zimno a ptaki ciągle się płoszyły kiedy do nich podchodziłam, haha. Myślę, że mogłabym częściej dodawać takie sesje o określonym temacie.

 *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Co sądzicie o zdjęciach?
Wy też chcielibyście w tym roku czytać więcej książek? 

14 komentarzy:

  1. Super był ten post jak i wszystkie inne więc czekamy na więcej i myślę że chyba wiesz od kogo ten komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. książka na tydzień :o ja trzy miesiące męczyłam się jedną książką, a miałabym 52 w ciągu roku przeczytać, oo nie :o
    a zdjęcia ładne, lubię połączenie śniegu i słońca ;) i ptaki :3
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio książki po 150-200 stron czytam od połowy dnia do ok. 3 dni. Właśnie w tym roku się w to strasznie wciągnęłam.
      A co do zdjęć to bardzo mi miło. :)

      Usuń
  3. zdjęcia przepiękne :) ja w każdym roku staram się czytać jak najwięcej książek :) kocham ich niezmiernie i nie wyobrażam sobie życia bez nich <3
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chciałabym czytać więcej książek, ale nie udaje się :(
    A co do zdjęć- są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chciałabym w tym roku czytać więcej ksiązek;/ Co do zdjęć... Perfekcyjne! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i Ładny wygląd bloga :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: http://maja-and-syla.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Gabrysia masz się nie poddawać. (Chyba wiesz kto pisze :*)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te zdjęcia ! Ja chciałabym , ale walczę w szkole o dobre stopnie no i nie za bardzo. Myślę ,że na wakacjach będę czytała :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥