Ice-skate. ♥

        Hei. ♥ 
           W końcu mogłam iść na łyżwy. Nigdy nie jeździłam, ale poszłam i szło mi całkiem nieźle. ;* Najpierw robiłam różne ćwiczenia, ale to też było ciekawe. Te 45 minut, to najlepsze co mogło mnie dziś spotkać <3.
Byłam z babcią. Mój brat nas podwiózł pod park, i poszłyśmy. Na początku czułam się nieswojo, tak dziwnie, potem coś dodało mi otuchy. Włożyłam łyżwy, ale nie pasowały, musiałam trochę ścisnąć, a gdy już byłam gotowa.., (niby, przynajmniej tak twierdziłam, ale potem taka pani mi powiedziała, że nie wpuszczą mnie bez kasku). ;D I musiałam iść po kask. Wróciłam do szatni i już zaczęli wchodzić. Na początku, na prade czułam się głupio, ale potem przyszedł do mnie trener, (który tam uczył) i pokazywał ćwiczenia i ćwiczył ze mną. Za chwilę, podszedł drugi i też mi pokazywał. Sama próbowałam utrzymać równowagę. I całkiem mi nieźle szło. Jak na pierwszy, raz... xD Pod koniec zajęć podeszła do mnie pewna instruktorka, która także uczyła. Trochę z nią porozmawiała i zapytała czy jutro będę. Miło. : ) I kiedy odparłam, że ,,tak'', to powiedziała: ,,jutro nauczymy cię utrzymywać równowagę'' czy coś w tym stylu ;D.
       Około po 13, wyjechałyśmy z babcią (moją :*) do cioci do Czechowic Dziedzic. Jak poszłyśmy na rynek, by wstąpić jeszcze do cukiernii po jakieś ciasto, spotkałyśmy kuzyna, który też szedł do cioci : D,i z kuzynem i z wujkiem poszliśmy do cioci. :)).


To chyba tyle z dzisiejszego dnia :D.
A u Was co tam?

Wait a one minute .

Hei ;*.
  Zima! Doczekałam się w końcu zimy. Śnieg padał prawie większość dnia i nie brakowało mrozu. Około 10 coś poszłam do parku. Było dużo kruków i zrobiłam zdjęcia. Ogólnie to zrobiłam kilkanaście zdjęć bo nie wszystkie były takie jakie powinny być. Ostatnio w ogóle się nie nudzę! (to oczywiście jest plus). Potem wróciłam do mieszkania babci. Później po jakichś 30 minutach poszłam na rynek,- żeby oczywiście pójść na gorącą czekoladę do jednej takiej na prawdę fajnej kawiarni. Czytałam książkę pt.: ,,Matma+stres=miłosne kłopoty''. Świetna książka, i zastanawiam się czy czasem, nie zrobię recenzji tej książki na bloga, bo moim zdaniem jest świetna. Popijając herbatą (porzeczkowo-malinową, ponieważ czekolada się im ,,tymczasowo'', skończyła). Czas jakoś leciał. Potem gdy, wracałam jeszcze bardziej padało, ale dzień był całkiem, całkiem ;).  


A Wy już macie ferie?

Gradma's Day ♥♥♥

   A dziś? Dzień Babci. Na Dzień Babci kupiłam babci herbacianą różę i zrobiłam laurkę. Dziadkowi kremówki <3 i laurkę (laurkę zrobiłam). Myślałam czy by dzisiaj nie zrobić postu tematycznego (tzw. TAG'u), ale stwierdziłam, że zrobię normalny post.  Dzień całkiem, całkiem. A pojutrze do Bielska. - podekscytowana ;D. 






Zdjęcia z ostatnich kilku i dzisiejszego dnia.

Moje postanowienia 2014.♥

                                                                                               Dzień Dobry!♡                                                                                             Wiem, że jest już bardzo późno 20, ale wiecie, ostatni post z postanowieniami był nie wypałem ;/. Ferie, zaczęte, ale ani śniegu, ani zimna nie ma. Ough! Dokładnie to dzisiaj pierwszy dzień ferii. Lubię a raczej bardzo lubię śnieg xD. A od wczoraj założyłam `Scharpbook`, pewnie słyszeliście,- zeszyt posiadający różne modowe inspiracje, zapiski itp. ;D.


♡ Więcej nauki.
Miałam całkiem niezłą średnie na półrocze, ale chciałabym mieć trochę większą. To wiąże się z tym bym nie wchodziła tyle na laptop co do teraz. Wiem, wiem może to dziwne, ale już tak mam. Muszę to ograniczyć!



♡ Częstsze posty.
Ostatnio staram się pisać częściej posty. Będę się starać pisać mniej-więcej co 2 dni. 


♡ Zdrowe odżywianie.
W roku 2014 postanowiłam się odżywiać zdrowo. Postanowiłam jeść więcej owoców oraz warzyw. 


♡ Czytać więcej książek.
Ostatnio czytałam lektury, albo czasem coś tam z nudów. Nie chcę by tak było i w tym roku ;/. Może moja mama kupi mi całą ,,Trylogię Igrzysk Śmierci'', oraz pomyślę nad kupieniem i pewnie jej szybkim przeczytaniem - książki pt.: ,,Dziewięć żyć Chloe King Tom 1 Upadła'' - Liz Braswell.




 Nauczyć się grać..
Na jakimś instrumencie. Kiedyś uczyłam się grać na pianinie, ale przerwałam, ponieważ nie mogłam się wyrobić z nauką, i musiałam starać się na lepszą średnią. Myślę, że w tym roku znajdę na to czas ;).




♡ Nauczyć się jeździć na łyżwach.
Za tydzień jadę do babci na łyżwy, i na inne rozrywki,- jak już wspominałam. W tym roku wszystko zrobię by się nauczyć. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, bo od małego chciałam jeździć a tu marzenie może się naprawdę spełnić ♥!



♡ Zapuścić włosy.
Aha i jeszcze jedno! Zapuścić włosy. Teraz mam takie ani nie krótkie takie można powiedzieć średnie.





----------------------------------------------------------------------------------------------

A Wy jakie macie postanowienia?


Ferie ♥

   Od dziś, a w zasadzie od wczoraj mam ferie xD. Ale wczoraj normalnie miałam lekcje, tylko skrócone. A tak w ogóle to wszystko OK. Oprócz braku śniegu -,-. 25 stycznia koleżnka, ma urodziny, w drugim tygodniu ferii jadę do babci, a w pierwszym w domu. ;) I przed chwilą skończyłam oglądać film pt. ,,Księżniczka i żaba''. Oglądałam go 3 raz xD. Ale go lubię ;D. Za jakieś 2 godziny mam kolędę, więc muszę się zbierać. A jeżeli chodzi o dalsze plany dzisiejszego dnia, to przede wszystkim posprzątanie pokoju. c;
A u babci, n lodowisko za tydzień ^^. Nie mogę się doczekać. :D











Wywiad z Natalią z bloga Natalia - Memories

Ja 1. Co zainspirowało Cię do pisania bloga i czy to prawda, że na początku jest bardzo trudno?

Natalia 1. Szczerze mówiąc do pisania zainspirowała mnie Jessika. Codziennie śledziłam jej posty, aż w końcu pomyślałam "Czemu nie spróbować? Może będzie fajnie.." i stało się :)
Początki jak zawsze są trudne; wtedy to większość blogerek zastanawia się nad usunięciem bloga, ale przecież czytelników nie zdobywa się w jeden dzień. Musisz pisać posty regularnie, ciekawie- wtedy ludzie na pewno zostaną na dłużej.
zdjęcie z 2 miesiąca wpisów w blogu Natalii


Ja 2. Jaki jest twój ulubiony sport/dyscyplina?

Natalia 2. Moim ulubionym sportem jest koszykówka i siatkówka.



Ja  3. Masz jakiegoś pupila?

Natalia  3. Tak, mam kota i psa.
pies Natalii

kot Natalii



Ja  4. Masz brata/siostrę?

Natalia 4. Mam siostrę ;)
SISTER 

Ja  5. Powracając do tematu jak często wchodzisz na bloga?

Natalia  5. Na bloga zdarza mi się wejść nawet kilkanaście razy dziennie, haha ;)

zdjęcie z 3 postów temu z bloga Natalii


Ja  6. Który blog Cię inspiruję?

Natalia  6. Jest bardzo wiele blogów które mnie inspiruje, ale najbardziej: http://pamietnik-jessiki.blogspot.comhttp://l0velymee.blogspot.com oraz http://wiska-wiskaa.blogspot.com


Ja  7. Czy masz jakąś ulubioną stronę ze zdjęciami, które Cię inspirują?


Natalia  7. Oczywiście! Moją ulubioną stroną z inspiracjami jest weheartit.com




Ja  8. Czy zmieniałaś kiedyś adres swojego bloga, czy od zawsze miałaś ten sam?

Natalia  8. Nigdy nie zmieniałam swojego adresu bloga, ponieważ ten który obecnie mam bardzo mi się podoba :)



Dziękuję Natalia!
źródło zdjęć - http://natalia-memories.blogpsot.com/, google.com and we♥it.







Pytania i odpowiedzi, propozycja na post.

    Zaraz napiszę o co mi chodzi w tym, że chcę dodać taki post ,,Pytania i odpowiedzi'', łączy się to z tym, że to Wy, decydujecie czy ten post w ogóle będzie, bo bez pytań, nie może być. Dobra! Tylko najpierw kilka słów o dzisiejszym dniu ;). Miałam 4 lekcje + zwolnienie na ostatniej (bo miałabym 5 i dodatkowe). Dzisiejszy dzień był taki sobie, nawet... Aha! I miałam robić zdjęcia, ale był problem z telefonem... Chciałabym jeszcze przekazać informacje na temat postu, o którym wcześniej wspominałam, a mianowicie chodzi mi oto, żebyście mi zadawali w komentarzach pytania... Wiem, mam 2 komentarze, i 1.200 wyświetleń, ale dajcie mi szansę! A swoje zdanie także proszę dodawać w komentarzach np. co Wam się podoba, a co nie. Postaram się poprawić. Bardzo dziękuję ;).


               

I am tired & never stop dreaming.

      Tak, zgadza się (jestem zmęczona i nigdy niekończące się marzenia ♥). Zmęczona ponieważ od 8.00 do po 15 w szkole, a nigdy niekończące się marzenia, to do tego by nigdy się nie poddawać ;*. Dziś Szajbie i Norbertowi znowu poprzewracało się w dupie -,-. (''koledzy'' z klasy) - Bicie po dupach paletką (sz.) i gilgotanie. Idiot. xD. A tak to od 3 lekcji wszystko komuś spadało, a przybory szkolne, ,,latały'' w powietrzu, z karteczkami lub liścikami xD. ♥ Nie, kto jak kto, ale ja jestem nienormalna pozytywnie.! Bosh, co ja piszę, przecież to inni piszą xD. A tak na serio, to nie dawno przyszłam z karate, i mam lekkie zakwasy i od kilku dni nawala mi kręgosłup. ;...;. A jutro podobno dzień przytulania ;*. Przytulaski dla Was ;*.
PAA!




#Home #22.25 #Wednesday

               Trudny, długi dzień ;_;. Poprawa o 7.15 (o 6 musiałam wstać a, o 7, to dla mnie wyczyn) -,-, z matematyki. Ohohoho! MA-SA-KRA! Nie ma to jak siedzenie wśród gimnazjalistów (2). A ja najmłodsza. AHA! I ,,musiałam'' poprawić na lekcji, bo stwierdziłam, że nie umiem, a okazało się, że całkiem umiem przykłady, ale zapomniałam, całego testu (z domu, na którym była treść zadań tekstowych,) z którymi miałam problem. :/ Ale poprawiłam! Chyba... : D A tak z plusów to: na pierwszej był polski ,,zwykły'', (dyskusje na różne tematy z ludźmi z drugiej ławki do ostatniej :), ale to dlatego, bo to wszystko też było z panią, bo tym razem te sprzeczki były z powodu lektury. :  ) 2 i 3 (matma - sprawdzian) ~ historia, sprzeczki (ale to normalne ;3). 4 plastyka - ciasteczka z wigilii ♥♥♥ omomomo! PS. Jeszcze mamy :P. 5 - w-f ^^ 2-ognie, (ta w tej, której była wygrywała 2 zawodników, a u nas 5 xD).





DZIĘKUJĘ ZA 1.080 wyświetleń!!!



/zaniedbuję bloga. ogarnę to!/

    Naprawdę! Tylko dziś na serio był zwariowany dzień! Wstałam 7.10, zanim wstałam 15, ale to szczegóły :), a reszta zajęła mi kupę czasu! No, ale cóż zrobić? Plusy dzisiejszego dnia: nowy wystrój bloga, + 3 wykonane postanowienia ( prawie że ) z 15. (Pogodzić się z Natalią, Michałem, Pauliną). ;) Jutro ogarniam sprawdzian z matematyki, który przy okazji poprawia 2 kartkówki, (które wyszły mi fatalnie). Przed chwilą moja mama przyszła i trochę mi przeszkodziła i w pisaniu i w uczeniu -,-. Ale już xD. Aha! W tym poście dam kilka zdjęć z wczorajszego dnia. Sesja z siostrą ;). I parę z dzisiejszego ^^. Się wie ;D. PS. Oj jaaaaaaaaacie! ale bym chciała dostać ,,Trylogię Igrzysk Śmierci''. Może ubłaagam mamę ;*.






Te zdjęcia to z wczoraj xD Fot. by my sister.

A te (u dołu) z dzisiaj.






Fot. by me.

Sylwester & 14 ^^

                   Najpierw o godzinie 00.00 składaliśmy sobie z babcią i z bratem, potem poszłam z nim na Rynek w Bielsku, i taki gościu przybił nam piątkę, para, która się przytulała po chwili się wywaliła, a później dostałam petardą w nogę.
                  W tym roku chciałabym, bardziej przyłożyć się do bloga, mieć pierwszych komentatorów i mieć obserwatorów xD. Będę się ku temu starać ;>.


Follow me
In the ASK



SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :*** !