My birthday party


Hej! Dzisiaj mamy czwartek. Za kilkanaście godzin mamy już piątek, więc za chwilę będziemy mieli kolejny weekend. W tą sobotę co już była (29.11), w którą odbywała się moje przyjęcie urodzinowe. Przyszło 9 osób. Najpierw zjedliśmy tort, później poszliśmy w coś pograć. Pytanie czy wyzwanie? Głuchy telefon, kalambury, twister, taniec na gazecie, papieros. Później poszliśmy na podwórko...








Było fajnie. Później przyjechał mój brat i pojechałam z nim do babci do Bielska. 


Tu musiałam dodać kolaż, bo niektóre zdjęcia nie były za dobre jakościowo. 

A Wy spędziliście ostatni weekend fajnie? 
Urządzacie przyjęcia urodzinowe?



19 komentarzy:

  1. Moje urodziny będą dopiero w lutym ;3
    Widać, że Twoje były udane :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że urodziny się udały. Ja nie urządzam przyjeć bo nie obchodzę urodzin.
    Na przedostatnim zdjęciu ta dziewczyna po lewej wygląda trochę jak moja koleżanka ;)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana w takim razie 100 lat 100 lat :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ♥ Urodziny obchodzę 30.10. ale nie miałam kiedy zrobić przyjęcia. :)

      Usuń
  4. Sto lat :)
    Widać, że świetnie się bawiliście

    ♥ Zapraszam do obserwowania i komentowania ♥
    ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj !(takie troszkę spóźnione)
    Na pewno było świetnie ;))
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz :)
    http://cieszymordkaa.blogspot.com/ zapraszam serdecznie do siebie. Już niedługo nowy post :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione Wszystkiego najlepszego!
    Widzę, że bardzo fajnie spędziłaś urodzinki :)
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool party, happy b-day doll!!
    Follow 4 follow?

    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo to musiało być super. :) Spóźnione wszystkiego najlepszego! ♥
    Ja nie urządzam takich przyjęć.
    Pozdrawiam. ;* I zapraszam>>
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow na to świetne urodziny :) uwielbiam grać w twistera wtedy wspominam czasy podstawówki :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że urodziny wyszły świetnie! :D

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog . Zapraszam do mnie :
    http://mybeautifulsecretlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że fajnie spędziłaś urodziny :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥