Christmas time ♥ Winter room ♥ Mix photos from tonight

             Hej! ♥♥♥ Nie wiem jak Wam, ale mi ciągle się wydawało jeszcze w tym tygodniu, że muszę iść do szkoły! Na szczęście wielka przerwa świąteczna trwająca aż 3 tygodnie (!) rozpoczęła się w ten piątek po klasowej wigilijce. W końcu wiadomość, że święta kroczą już coraz szybciej doszła do mnie dzień przed świętami czyli tak na prawdę dzisiaj. W sobotę byłam u babci i pomału czułam klimat świąt ubierając z nią choinkę, jeżdżeniem z bratem po stojak do choinki, pomaganiem w robieniu stroików. Dziś zrobiłam rewolucję w moim pokoju. Może nie przenosiłam mebli, ale nie mam już u siebie radia, książki mam na innej półce i ogólnie wyniosłam większość rzeczy. Pokój zrobił się bardziej przytulny i co najważniejsze; bardziej przejrzysty.
           Przygotowania? Trwają, trwają! Jutro chyba coś więcej pomogę przy przygotowaniu potraw, a i przy ozdabianiu choinki. ;) Moja siostra wróciła już z Rosji (tak, dobrze czytasz) iii... odzyskałam aparat! Moja radość jest niezmierna, bo choć nie jest to profesjonalny sprzęt (czyt. lustrzanka) to przynajmniej mam czym robić zdjęcia. Z tej mojej radości wynikła oczywiście mała sesja. Taka już po ciemku z lampą błyskową, ale musiałam jakoś uczcić powrót cudeńka. Zdjęcia nie są jednolite ani raczej nie przedstawiają klimatu świąt, ale przynajmniej są!
          Nie mogę się już doczekać jutrzejszych poorządnych przygotowań świątecznych. Najbardziej to chyba nie mogę się doczekać przystrajania drzewka i pomocy w potrawach, ponieważ zawsze można coś skubnąć i spróbować, haha!










  




(Przeczytałam pół roku temu, ale jest taka wspaniała, że musiałam + chwalę się nową pomadką Baby Lips)

Dzienniczek zakręconej nastolatki cz.3 - Renata Opala









 Nie wiem czy będzie okazja, bo post pojawi się tuż po świętach (chyba) i nie będę mogła Wam złożyć życzeń na jutro. A więc życzę Wam zdrowia, szczęścia, miłości, radości, rodzinnych, miłych, spokojnych świąt, smacznych potraw, najlepszych prezentów, duuużo lenistwa. ♥

A przede wszystkim po prostu Wesołych Świąt!!! :*









12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia!
    Świetne dekoracje.
    Wszystkiego co najlepsze!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥♥ Ładne zdjęcie ♥♥♥

    http://nusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje świątecznych dekoracji ;))

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAdny post, mnie niestety, ale w te Święta atmosfera ominęła ...
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna ksiazka :)xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny design ;)
    Sama go robiłaś ? Odpowiedz u mnie na blogu ;))
    Masz śliczne dekoracje ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem robić designów. :) Zrobiła to Patrycja.

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia, ja też miałam wrażenie , że musze isć do szkoły :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥