Christmas is the end


 Heiii! 


Nie cierpię powiedzenia ,,Święta, święta i po świętach'', ale jest ono prawdziwe. Moim zdaniem to dobrze, że wszyscy tak bardzo w grudniu na święta czekają! Ten magiczny czas przystrajania choinki, stołu. Szkoda, że już wszystko się skończyło, ale z drugiej strony jeszcze mamy trochę wolnego, więc to bardzo dobra sprawa, haha.

Co do Bożego Narodzenia to mam kilka zdjęć:





Wczoraj wróciłam od babci gdzie najadałam się pozostałościami z wigilii. Ciasta, ciasteczka, pierniczki, karpie, kapusta, śledzik. Dziś po prostu już jestem taka pełna, że nic nie mogę przełknąć i zjadłam na śniadanie i na obiad na prawdę niewiele. Brzuch mnie okropnie boli!


Moje myśli są w tym poście dość pogmatwane, ponieważ nie pisałam od 6 dni, bo choinka była ubierana u mnie w tym roku 24 grudnia, czyli dopiero w Boże Narodzenie. Właśnie w tym dniu dostałam masę prezentów, które nie byłyby dla mnie takie ważne gdyby nie super nauszniki, i inne oraz lustrzanka. Tak! Nowe możliwości, nowa jakość. Sony SLT-A58 tak nazywa się moja lustrzanka.

Kiedy wstałam 26 grudnia w drugi dzień świąt, za oknem zobaczyłam biały, puszysty śnieg, który padał na ziemię we wszystkie strony. Byłam taka szczęśliwa! Chociaż pod koniec świąt mogłam zrobić zdjęcia śniegu. Nie tyle zdjęcia, co poczuć tą świąteczną atmosferę w 100 %.







1 - mój ogródek, 2-6 mój kuzyn w piątek

A Wy jak przeżyliście czas świąteczny w gronie rodzinnym?

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia robisz :)
    maguul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, ja w te Święta też zdecydowanie za dużo zjadłam :-)
    xoxo, Xiya Valentina

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ! +obserwuję i liczę na to samo :)

    http://luusia-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia :) http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    szczęśliwego nowego roku!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! U mnie też w drugi dzień świąt spadł śnieg :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś udane święta ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥