Organizacja bloga + sesja w polach

Hej! Po całym tygodniu w szkole, bardzo się cieszę, że jest weekend. (Tak jak i wszyscy). Ostatnio ciągle miałam kartkówki oraz sprawdziany, a także naciski, że w tym roku nasz rocznik ma test po szóstej klasie. I tak w kółko. Czasem jest to niestety bardzo męczące!

A dziś, chciałam nieco wspomnieć o małych zmianach na tym blogu, a mianowicie:
  • 1-2 razy w miesiącu post tematyczny tzw. TAG,
  •  do każdego zdjęcia zawsze dodawane będą zdjęcia,
  • za niedługo zmieni się też wygląd bloga
  • przynajmniej 1-3 razy w tygodniu post
  • żadnych przerw (w wyjątkowych sytuacjach jak wyjazd, tygodniowy, półtora tygodniowy brak postów)
  • więcej postów tematycznych
  • inne zdjęcia (bardziej tematyczne do danego posta)
  • mniej emotikonek.
Oto chyba wszystkie zmiany, które zostaną zawarte w blogu przez następne posty.
A teraz, zdjęcia, które zostały mi przesłane kilka dni temu i dlatego, tak długo nie była posta.













Sesja była zabawna i świetnie się bawiłam. Dziękuję Marcie, za upleciecie pięknego wianka. ♥

4 komentarze:

  1. Z organizacją w pełni się z tobą zgadzam ;)
    Masz bardzo ładne zdjęcia widać, że się starasz
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    http://julajd-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać tak motywujące do dalszego działania komentarze. Dziękuję. :*

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥