Książka ,,Ten obcy'' | Jesienne inspiracje ♥

  Heiii! Wczoraj po południu była taka piękna pogoda! Świeciło słońce, a ja siedziałam na balkoniku i doczytywałam lekturę ,,Ten Obcy''. Każdy, oczywiście ma inny gust, ale ta książka; choć bardzo stara, to bardzo się mi podobała. Jest to książka o chłopaku, którego ojciec pił i go nie chciał w domu. On przychodzi pewnego dnia na wyspę, z zranioną nogą. Trzech przyjaciół go znajduję, a on w miejscowości Olszyny szuka wujka. Moim zdaniem książka jest okej, ale to jest jedna z takich książek, które się albo lubi, albo po prostu nie.
  W ostatnim tygodniu miałam zastępstwa z trzech przedmiotów; angielskiego, polskiego oraz przyrody. W tym tygodniu będę miała kilka kartkówek, odpytywań np. z historii, poprawę ze sprawdzianu z matmy oraz sprawdzian z j.polskiego.
  Powróciwszy do drugiego tematu dzisiejszego postu, a mianowicie do jesiennych inspiracji. Miałam tą notkę napisać już wczoraj, lecz nie mogłam ze względów; szkoły. Wszystkie zdjęcia z kolażu są ze strony weheartit♥. Znalazłam kilka inspirujących mnie zdjęć, więc myślę, że Wam także się spodobają!



 nogi z góry tonące w kolorowych liściach 
tramwaj jadący alejką kolorowych drzew
jeż w jakimś parku
czytanie książki z jakimś kotkiem
kotek
siedzenie na łóżku z herbatą i w sweterku
alejka
deszczowy dzień
zasuszone liście
czytanie książki w parku
kubek gorącej harbatki
książka 


Was też inspirują jesienne obrazki z weheartit?

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥