Haloween | Inspirations#2

          Heiii! 
Wczoraj nie pisałam, ponieważ obchodziłam swoje dwunaste urodziny. Dzień był dla mnie na prawdę świetny. Jestem szczęśliwa, że mam urodziny właśnie w jesieni; a dokładniej, w październiku. Dziś znów, mamy ostatni dzień października. 31.10; haloween. Moim zdaniem, haloween, który pochodzi z Ameryki nie powinien być obchodzony w naszym kraju; Polsce. Nasza ojczyzna, jest krajem chrześcijańskim, choć wiem, że oczywiście niektórzy są także nie wierzący. 
Wracając do tematu dzisiejszego postu: inspiracje po raz drugi w tym miesiącu. Jutro zaczyna się już listopad, więc to ostatnia pora na zrobienie takiego posta. Mam nadzieję, że fotografie ze strony weheartit, Was zaintrygują, czy tam zainspirują. 






ZAINSPIROWAŁY WAS OBRAZKI?
JAKIE WY MACIE ZDANIE O HALOWEEN W POLSCE?








6 komentarzy:

  1. Kochana , znalazłam Cię na blogu innej blogerki (już nie pamiętam nazwy bloga) i uważam, że Twój blog jest świetny.
    Sama Lucy zaczynała blogowanie w Twoim wieku, a teraz ile ma obserwatorów i wyświetleń... ho ho ho :-)
    Tobie również tego życzę :D
    Obserwuję Cie i mama nadzieję, ze zrobisz to samo :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa mnie motywują do dalszego działania! Bardzo dziękuję. :) Moje starania w końcu zyskały pozytywną opinię.

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w przygodzie z blogowaniem!
    Zapraszam do mnie! Liczę na komentarze, obserwatorzy mile widziani:)

    chwytajdzien-butterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jesiennie i zimowo ! na moim tumblr też są różne zdj obczaj! :D

    http://markiewicz-photography.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥