Co u mnie?

  Cześć! ♥♥♥ Ostatnio dużo się u mnie działo. Od wczoraj nie siedzę już z Pauliną, tylko z kolegą. ;/ Poza tym, planuję zrobić urodziny 8 listopada, ale jeszcze ta data nie jest pewna. Swoje właściwe urodziny mam za tydzień, więc na razie mam trochę czasu do większego planowania całej imprezy.

Czas, ogólnie ostatnio mi bardzo szybko leci. Dopiero co zaczynał się październik, a teraz, już się on kończy. Trochę mnie to przeraża, ale no cóż, chyba nie jestem jedyna i muszę to jakoś przeżyć. Dobrze, że zdjęcia zostały zrobione przed tymi całymi ulewami. Kiedy jest taka pogoda nic mi się nie chcę, no ale cóż, muszę coś robić. Ostatnio nie mam czasu nawet by się na chwilę ponudzić. Cały czas, jakieś sprawy do zrobienia, szkoła, nauka, czytanie lektur, i w ogóle. To nic w porównaniu do niektórych zabieganych osobników, ale ja czasem nawet z czymś tak prostym sobie nie radzę.

A teraz coś bardziej optymistycznego: zdjęcia.











  

OOTDS:














  
JA: wianek - h&m
cropp top - h&m
płaszczyk, spodnie - prezent
miodowe botki - top buty

MARTA: szary sweterek - h&m
spodnie - h&m
buty - ccc

Strony gdzie możecie mnie znaleźć:


ASK: http://ask.fm/galxxxy
WE♥IT: http://weheartit.com/gabeandgabe

Wam też czas ostatnio za szybko mija?

3 komentarze:

  1. Zgadzam sie z powyższym komentarzem, śliczne te miodowe botki! ;)

    ZAPRASZAM: http://dwieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ale świetne zdjęcia. :D Bardzo trzymam kciuki, jesteś moją ulubioną blogerką!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥