TAG: 50 things that make me happy.

Hej! Ostatnio troszeczkę się u mnie działo.. Koleżanka była u mnie na noc przedwczoraj, dziś przyjechali mój wujek, ciocia, wujek i kuzyn na przenocowanie u nas do niedzieli. Dodatkowo, jutro jadę do babci (Bielsko-Biała), a później jadę do rodziny w Krakowie. Będę tam kilka dobrych dni, więc posty także szybko się nie pokażą, ale potem będzie już tak regularnie. Przynajmniej mam taką nadzieję. Wakacje się nam kończą. Wkurza mnie jak ktoś mi to przypomina. Dobrze, że wakacje jeszcze trwają!
Tak! Tak! Dziś mały tag: Rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa. Trochę tych rzeczy jest... To chyba dobrze. Mam nadzieję, że raczej tak, haha.

A oto te rzeczy:
♥ rodzina ♥ znajomi ♥ mój pies ♥ fotografia ♥ blogowanie ♥ muzyka ♥ śpiewanie ♥ zapisywanie śmiesznych momentów z życia ♥ owoce ♥ czytanie książek ♥ oglądanie komedii ♥ spanie? ♥ kwiaty ♥ zakupy ♥ kultura innych krajów ♥ zwierzęta ♥ wspomnienia ♥ wakacje ♥ słońce ♥ deszczowe spacery ♥ wieczorne spacery ♥ jeżdżenie na rowerze ♥ oglądanie NBA ♥ sport ♥ rysowanie ♥ głupawki i fazy ♥ przeglądanie magazynów ♥ śmiech ♥ uśmiech innych ludzi do mnie ♥ ciuchy ♥ inspiracje ♥ ciepłe skarpeteczki ♥ jesienne spacery ♥ ogólnie spacery ♥ opalanie się ♥ chodzenie w krótkich spodenkach ♥ noszenie okularów przeciwsłonecznych ♥ przyroda ♥ zmienianie fryzur ♥ przytulanie ♥ poznawanie nowych miejsc ♥ wianki i podobnego typu rzeczy ♥ gumy do żucia ♥ słuchanie zagranicznego rapu gdy mi smutno ♥ pogaduszki z koleżankami ♥ spędzanie czasu z rodzeństwem ♥ poznawanie nowych ludzi ♥ oglądanie rzeczy przeznaczonych do rysowania i związane ze sztuką w sklepie papierniczym ♥ picie kakaa i gorącej czekolady w chłodne dni ♥ budynie oraz kisielki.

To są chyba takie najważniejsze rzeczy i chyba prawie wszystkie, które sprawiają mi radość.

Podajcie 3 podobne do mnie rzeczy w komentarzach.



1 komentarz:

  1. Muzyka, przytulanie, przyjaciele <3

    tysiace-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥