Kraków i inne

Hej! Dziś mam dla Was dużo zdjęć. A więc tak; byłam tydzień z czymś (9 dni) w Krakowie u mojej rodziny. (wujek, ciocia, mój mały kuzyn, babcia z Bielska) xd. Zwiedziłam piękne zakamarki Krakowa, w których nie byłam wcześniej. Mnóstwo emocji, odczuć i takich tam innych. Kino, rowerki wodne, straszne zjeżdżalnie np. na basenie, długie spacery. Ale w weekend było więcej atrakcji. Najpierw, rynek zwiedzanie różnych wcześniej wspominanych przeze mnie ,,zakamarków''. Potem po południu Kopiec Kościuszki, czyli dowody rzeczowe udziału Kościuszki w bitwie na tamtym, wzgórzu. Bardzo ładny widok. A na końcu najlepsze! Lot balonem z moją ciocią. Czekałam chyba z godzinę i byłyśmy ostatnie, coś po 20 więc zaczynało się ściemniać. Wszystko oświetlone i lekko się migoczące. Dla mnie (jak i chyba dla każdego), to było fantastyczne przeżycie. Tym bardziej dlatego, bo jeszcze miałam trochę lęku wysokości.

W niedzielę zwiedziłam Opactwo Mnichów w Tyńcu, oraz Sanktuarium Jana Pawła II w Krakowie. Oglądałam także, wystawę w Sanktuarium pt.: ,,Kim jest człowiek z Całunu Turyńskiego''. Tak właśnie spędzałam czas w Krakowie.

A to zdjęcia z malowniczego Krakowa: (Tyńca, Sanktuarium i w ogóle).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥