Deszczowa sesja

Hej! Dziś przedstawię Wam zdjęcia z sesji, w której robiłam zdjęcia roślinom podczas gdy padał deszcz. Wyszły całkiem fajnie. Kilka godzin temu (18-20) byłam u koleżanki. Ostatnio tylko dwa razy pod rząd byłam na basenie, chodziłam z psem na spacery, przeglądałam strony internetowe, jeździłam na rowerze oraz zaczęłam prowadzić dziennik czy tam pamiętnik wakacyjny, w którym ''zamykam'' wspomnienia. W najbliższych dniach ogólnie rzecz biorąc, chciałabym wstawić post tematyczny (czyt. TAG), ''Things make me happy''.

Nie pisałam wcześniej, ale także mam namiot koło domu z czego, się bardzo cieszę. Czytanie w namiocie jest moim zdaniem fajne i można się bardziej wczuć w tekst. No, eliminując komary tylko i wyłącznie! Chyba muszę sobie kupić, jakiś płyn antykomarowy w sprayu lub coś w tym stylu, bo nienawidzę czytać, a tu nagle bzzzzzzzzzzz nad uchem.

Wracając, do tematu dzisiejszego postu; ostatnio bardzo zainspirowały mnie różne zdjęcia natury, zdjęcia zieleni i piękna kwiatów, ale także rosa na płatkach roślin i liści. Właśnie z takich różnych zdjęć z internetu zainspirowały mnie do zrobienia ich! Było warto! Rośliny przynajmniej się nie ruszają, tak jak mój pies gdy mu chcę zrobić choć, jedno ładne zdjęcie, haha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥