TAG.: 5 par butów, które w przyszłości chciałabym kupic.

 Hej! Dziś taki tag, ponieważ zgubiłam gdzieś kabel od aparatu. Tak! Chciałam wczoraj dodać filmik, który nakręciłam ostatnio, no ale niestety czy też stety na tą chwilę dodać go po prostu nie mam jak. Więc buty. Buty - raczej chodzi o sportowe. Takie do biegania lub po prostu do chodzenia. Uprzedzam! Nie będą to nike air max. Dlaczego? Bo, tyle ludzi je ma na tą chwilę, że to aż jest po prostu ''chodzenie'' za tłumem gdybym je chciała mieć. ;) Ach! Więc zaczynam.



1. Nike air force. Po prostu na sam widok moje oczy nie umieją się od kochać! Kiedyś w ogóle dla mnie to nie jest do pojęcia, że nie lubiłam białych ubrań! Teraz szaleje chyba najbardziej za butkami! ^^ Co do spodni to sama nie wiem. :()



2. Converse - białe. No po prostu są śliczne. :D I chyba w najbliższym czasie je kupię! :)



3. Tamte dlatego są na pierwszym i drugim miejscu, ponieważ New Balance'y, chcę mieć na dłużej. (Koloru jeszcze nie planowałam, haha.)


4. Vans :D. Kolor, chyba czarny albo jakiś jaśniejszy np. niebieski. 


5. Nike roshe run. Do biegania - czy też nie. Nike roshe run'y przydadzą się! Ale, to też tak w przyszłości chcę kupić np. za kilka lat. (3,5,6). Koloru nie wiem. :(


















5 komentarzy:

  1. Jej mi tez sie takie same podobaja . Przeczytalam post na facebooku i moim zdaniem wszystko jest cudowne na twoimblogu . Pamietaj on ma sie najbardziej podobac tobie i pokazywac ciebie. Mi sie podoba i zapraszam do mnie kochamalinki.blogspot.com mam nadzieje ze takze zostawisz cos po sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam tyle negatywnych komentarzy.. Ten komentarz dużo dla mnie znaczy. Dzięki!!

      Usuń
  2. Kocham conversy :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja strasznie nie lubię air force ' ów. zwłaszcza białych. wszystkim się podobają i wszyscy je kupują...
    najlepsze buty z tej piątki to New Balance. są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że są genialne! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥