Spędzanie czasu u babci (?)

  Przez pierwszy tydzień ogólnie to - nudziłam się w domu, spotykałam z koleżanką lub chodziłam na basen. Ale obecnie byłam niecałe półtora tygodnia u babci. Jest! To był dla mnie świetny czas! Ogólnie to; chodziłam do parku, grywałam z bratem w koszykówkę, chodziłam po mieście, w jedną sobotę - byłam z grupą różnych ludzi i panem przewodnikiem przy Ratuszu w Bielsku i różnych kamienniczkach. W tym tygodniu (poniedziałek - piątek), chodziłam na warsztaty w BWA (Bielskich Wystaw Artystycznych) na zajęcia plastyczne. Różne prace np. maski. :) A na dodatek nauka lub raczej wygłupy z moim bratem przy grze w koszykówkę oraz oglądanie gościów z NBA. ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼
Obecnie - jestem oczywiście w domu. Kilka dni temu jechałam pociągiem do Częstochowy z mamą z przesiadką w Katowicach. Było fajnie. Dziś, to robiłam deser, pomagałam w domu oraz rozbijam namiot, haha. ;)

A Wam jak mija czas? Też robicie dużo często i zwariowanie różne czynności w wakacje?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥