Dostrzeganie szczegółów.

  Nie wiedziałam jaki post zrobić! Kiedy byłam na spacerze to, robiłam zdjęcia kropel na liściach (tak, poniżej będą zdjęcia) i zauważyłam; kiedy tak na prawdę robię zdjęcia np. pejzażu. Trzeba dostrzegać szczegóły! Kropelka, dziwny liść, śmieszne okno, stare drzwi, ciekawa rzeźba, drzewo z dziwnymi konarami, itd. Tak! To są moje inspiracje! Nie zrobiłam ich tylu, ilu chciałam bo deszczyk, kapu-kap, mi przeszkodził. :( Niestety czy też stety, zrobiłam ich parę. Na obiektywie pojawiało się coraz więcej kropel, aż... No.. Wolałam po prostu nie ryzykować! Ale i tak pstryknęłam jeszcze kilka. Czasem aż mnie korci, by się spytać niektórych ludzi czy mogę im zrobić zdjęcie. Może  przyszłym tygodniu pójdę na ,,kurs'' robienia zdjęć profesjonalnych, ponieważ nie ma tam żadnego ograniczenia wiekowego, więc czemu by nie?

A Wy macie jakąś inspiracje do robienia zdjęć?

5 komentarzy:

  1. Zauważyłam twój post na grupie , i zdecydowałam ,że mogę cię polecić na swoim blogu jeżeli tylko chcesz : ) Ja zazwyczaj robie zdjecia na spontanie ; ) Obserwuje ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tak! Tak! Dziękuję! Cieszę się, że istnieją ludzie tacy jak TY! <3 Odezwę się dziś. Napiszę maila będziemy w kontakcie.

      Usuń
  2. A jeżeli chcesz jakąś współprace z mną czy coś to zapraszam do mnie na bloga i po lewej stronie jest mój fanpage napisz tam w wiadomości prywatnej i zobaczyć co będzie się dało zrobić : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Twoją informację o blogu na facebooku.
    Żeby zdobyć obserwatorów/czytelników musisz rozreklamować bloga, pisz wszędzie gdzie się da, że go prowadzisz. Nastaw się na wrzucanie zdjęć, co notka to foto, to które zrobiłaś, pokaż światu jakie zdjęcia robisz, wtedy post zostaje lepiej odebrany, bardziej trafia do czytelnika.

    Ii myślę, że lepiej skasuj informację o wieku w "o mnie". Po co ludzie mają oceniać Cię na tej podstawie, niech oceniają Twoje posty i zdjęcia :)

    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥