Ostatni post był bardzo krótki, więc dzisiejszy będzie nieco dłuższy z racji tego, że nie pisałam ponad 11 dni! O tamtym weekendzie (nie tym co był, tylko jeszcze poprzednim), spędziłam go bardzo fajnie.  Spędziłam je z siostrą, babcią, mamą, częściowo z bratem, ciocią i rocznym kuzynem. Spacery z takim szkrabem są bardzo miłe. ;) Po południu wybrałam się na festyn na Hospicjum dla chorych dzieci. Kupiłam tam ciastka. Był kabaret, zespoły taneczne, a wcześniej dla najmłodszych klauny. :)
  Tydzień był po prostu nudnymi lekcjami, tzw. wolnymi. Zastępstwa, np. z matematyki również. Najczęściej na tych lekcjach - rysowałam, bazgroliłam coś w zeszycie lub po prostu siedziałam i się nudziłam.

  Piątek, czyli zakończenie roku, pójście do kościoła, później spotkanie na sali gimnastycznej, następnie odebranie świadectwa w klasie, rozdanie czekoladek (ja jedyna tak!) wszystkim nauczycielom. Potem kiedy wróciłam już do domu byłam w nim tylko godzinę, a kolejnie pojechałam z siostrą do babci. Najpierw dojechałyśmy przeszłyśmy pod galerię, wstąpiłyśmy do sklepu po okulary przeciwsłoneczne dla mnie. Następnie, kiedy szłyśmy do sklepu, w którym miałam sobie kupić parę rzeczy, zobaczyłyśmy graffiti starego kiedyś miasta, oraz jeszcze inne jedno. Zdjęcie pod teatrem, iii sklep. Potem oczywiście poszłyśmy do babci. Na kolację zrobiłyśmy pyszniutkie gofry i żeby Wam zrobić smaku także zrobiłam zdjęcia! :)
 
 Poniedziałek spędziłam dobrze, nie mówię, że bardzo. Padał deszcz więc co mogę powiedzieć - napisać. Tylko, dobre było to, że spotkałam się z Pauliną. Początek wakacji może nie idealny ale dobry. Ma podobno cały tydzień tak padać ale nie wierzę, że tak cały tydzień. Trzeba mieć optymistyczne myśli! Dziś zaczęłam także pisać pamiętniko-notatnik, w którym zapisywałam różne ważne lub mniej ważne zapiski. Po prostu to co mi wpadnie do głowy. To, co w danej chwili jest dla mnie ważne. Cytat, myśl, zapiska. Spontaniczny pomysł? Może, ale to moim zdaniem fajny pomysł!


















A Wam jak minęły te dni? :)

2 komentarze:

  1. ciekawie spędziłaś te dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dla mnie dzień jest wtedy udany kiedy spędzam go z tymi, których kocham, więc... <3

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥