Koniec poprawiania ocen! Wystawianie.

                                                                              Hei!
W końcu mogę do Was zwyczajnie napisać, nie myśląc cały czas o tym by albo jak najszybciej zrobić posta, lub odwrotnie robić posta - i myśleć o nauce na sprawdzian lub na najbliższą kartkówkę.
W tym tygodniu działo się troszeczkę. Albo coś musiałam zdawać... Na czwartek na przykład, musiałam się nauczyć ze średniowiecza, ale zapomniałam, że to z tego drugiego tematu a na dodatek miałam to zdawać na wycieczce, gdy chcę dostać 5, na koniec roku szkolnego. No więc, nauczyłam się, ale co z tego jak to z innego tematu? Bo tamten już poprawiłam (też na złą ocenę)... No ale, cóż nauczyłam się na piątek i zdałam! Bardzo się cieszę, bo to było przed ostatnia rzecz, którą musiałam zrobić by mieć pozytywną ocenę z plastyki.
Tak wiem, że zanudziłam Was, ale nie mogłam napisać nic ciekawszego, bo muszę dodać zdjęcia z całego tygodnia a jest ich mnóstwo! Poza tym filmik, który próbowałam nagrać nie udał mi się chyba po raz dwudziesty któryś, więc nie było sensu tego dziś kontynuować. Co do wycieczki, to muszę naprawdę przyznać, że była fajna. Pływaliśmy na motorówce, robiliśmy zdjęcia, mieliśmy rejs statkiem. ;) A jeśli chodzi ogólnie o bam, bam, buum: piątek 13-stego - to muszę wyrazić to, że nie wierzę w przesądy! Czy to wina kota, że jest czarny?! Albo, że gdy ktoś stłucze lustro będzie miał 7 lat nieszczęść! Bzdury, bzdury i jeszcze raz - bzdury! Nie wiem dlaczego, ale zawsze w piątek trzynastego mam szczęście lub fuksa. :D

A Wy jakie macie zdanie na temat Piątku Trzynastego lub przesądów? 
Macie już wszystko pozdawane?

4 komentarze:

  1. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sheinside.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałość i chęć jest, lecz czytelników nie ma, ale dzięki takim komentatorom sobie poradzę! Dziękuję. ;*

      Usuń
  2. Dla mnie piątek 13-ego nie był pechowy, dlaczego? Oszczeniła mi się suczka, hihi. ^^ <3

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz małe pieski. ;) Poklikam ;**

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥