Czas na zmiany! Nowe posty, nowe zdjęcia a przede wszystkim więcej! Dlaczego? Bo dostałam aparat! :)

   Od kilku dni do mojego życia wprowadziłam parę zmian; a mianowicie, chcę wprowadzić w moje życie zdrowy tryb życia, a bardziej szczególnie, codzienne ćwiczenia, zdrowe odżywianie. Oprócz tego nie poddawać się tylko dlatego, bo mam mało czytelników, komentatorów. Ważne jest dla mnie to by nawet chociaż jedna osoba to czytała! Wraz z zmianami zmienią się także posty, będzie ich więcej (ponieważ obecnie mam luz w szkole, oprócz przyrody, ale mniejsza z tym), i pojawiają się tzw. TAG'I oraz filmiki. Na najbliższy filmik chciałam by to był np. About Me, lub rzeczy, które mnie irytują lub coś np. do jakich krajów bym chciała pojechać, zwiedzić itp.
  Aparat?! Owszem! Chodź, dostałam go od siostry 1 czerwca wieczorem, to i tak mam już na nim mnóstwo zdjęć! Szczególnie chciałabym Wam pokazać, a pisząc inaczej, zaprezentować dwie sesje, jedne u babci a drugie w ogrodzie. Aparat, jest to Canon. Naprawdę bardzo się z niego cieszę i muszę powiedzieć, że jest genialny! Pozdrawiam :*









A Wy ostatnio też mieliście dużo zmian w swoim życiu?




2 komentarze:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥