WEEKEND :)

Heiiii! ♥
W tym poście chciałabym przedstawić owy weekend, który skończył się wczoraj w noc o 24. Był to dość dziwnaczny, niecodzienny, fajny, miły weekend. W sobotę, tak się złożyło, że moja mama miała urodziny, wtedy co moja koleżanka (Klaudia), robiła imprezę urodzinową. Ale mama, jak to moja mama, powiedziała, że mam iść więc, no co tu dużo mówić; po prostu poszłam. Dostała piękny bukiecik róż więc, nie narzekała. :) Co do imprezy, było tam ok. 11 osób z mojej klasy oraz kilka z kuzynostwa. Ogólnie mówiąc było fajnie, granie w: ,,Pytanie lub zadanie'', wygłupy, granie w piłkę, pogaduchy, pogaduchy, zabawa. Poznałam jej bardzo sympatyczną kuzynkę Dominikę, która nawet chociaż jest od nas o 3 lata starsza, można było z nią spokojnie porozmawiać, powygłupiać, pośmiać. Byli także dwaj kuzyni, jeden w wieku Dominiki, ale tego to już przepraszam, ale nie skomentuję. ;)
Niedziela - była także całkiem OK, dniem. Obudziłam się ok. 7, ale przeżyłam to, 9.15 byłam już przy szkole ponieważ jechałam z delegacją ze szkoły do Wadowic, w dniu rocznicy urodzin Jana Pawła II, z zebraniem wszystkich szkół w Polsce, właśnie na rynku w Wadowicach. Zrobiłam kilkanaście zdjęć bo rynek, a przede wszystkim Katedra Rynkowska, była bardzo fotogeniczna. Ogólnie to myślałam, że będzie gorzej więc, na prawdę było chyba mogę użyć tego słowa - spoko. ;))
(zdj jutro obiecuję!)

A Wy jak spędziliście ten weekend? Też tak fajnie, czy się nudziliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥