Ostatnie poprawki...

Heii!
Ostatnio nie pisałam... Teraz muszę się sprężyć z ostatnimi poprawami, ponieważ jak już pisałam 29 maja mam wycieczkę klasową do Wrocławia. A 26 maja mam Dzień Mamy! Czas do poprawiania mam chyba jeszcze jakieś 2 tygodnie, więc mało. ;| Wszystko ostatnio mi się w szkole nie udaję. Muszę poprawić matematykę, polski (za zadanie), przyrodę.
Cały czas ostatnio podliczam średnią, bo na koniec muszę mieć 5,0!
Myślę, że dam radę, ale pod koniec maja mają już podawać nauczyciele proponowane oceny! Myślę, że mi się uda, ale nie obiecuję, że będę miała co drugi dzień posty. Postaram się tak co 3, 4. Już mam powoli tego dosyć. -,- Jeszcze nie mogę się zbytnio rozpisywać bo dziś (tak w sobotę) mam dodatkowy angielski. W szkole. 

Miłego Dnia!!! :*
Wy też macie takie tempo z nauką, przez poprawianie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥