Maj! A wraz z nim nowe posty! I tym razem więcej w ilości...

Heii! :*
Trzy posty w kwietniu to była moja kompletna porażka, wiem. 
Ostatnio (teraz chodzi mi o maj) mamy sprawdzian, lub kartkówkę, a z moją organizacją jest słabo. W szkole miałam 4 lekcje, bo był apel i GOPR, o górach. Więc luz, bo na 4 miałam kółko. Po lekcjach odwiedziłam babcię. Najpierw z mamą byłam w galerii po rolki, ale odbiorę je za tydzień. Myślałam już jaki post tematyczny zrobić, ale jeszcze nie wiem, haha. ;)
Jutro na pewno zmienię nagłówek, na inny, i myślę, że zmienię też czcionkę napisu ,,Gabriela Moments''. W czerwcu planuję kupić aparat pentax, ponieważ jest bardzo fajny a nie jest za drogi. :) Jeśli chodzi o wycieczki, to się bardzo bardzo cieszę, że w maju jedziemy na 2 dni do Wrocławia. Ale jedyny minus tej wycieczki jest 15-osobowy pokój chyba z wszystkimi dziewczynami z klasy, haha. To będzie długa noc. Ba! Na pewno... Ale mam nadzieję, że łazienek będzie przynajmniej 5, bo to by dopiero byłaby straszna masakra. Uwielbiam zwiedzać miasta, podziwiać nowe miejsca.., Tymbardziej ze znajomymi. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥