Ciągle pada!

Hei!
Mam dosyć tego, że cały czas narzekam... Ale wczoraj ani przedwczoraj posta nie mogłam zrobić bo nie miałam zdjęć.., po za tym od kilku dni pada deszcz! Dziś na tyle mocno padało, że moje buty mi przemokły do suchej nitki! A najlepsze jest w tym to, że miałam parasol tuż nad czubkiem głowy. Trudniej mi się pracuję, bo aparatu obecnie nie mam, ponieważ stary jest zepsuty, ale najprawdopodobniej dostanę od mamy nowy! ;)
Nie mogę się doczekać, ponieważ tak na prawdę na blogu dobrych zdjęć nie było hoho, i jeszcze więcej. Ale to się zmieni. Jeszcze w maju wytrzymam i zdjęcia będę robić moim telefonem. No cóż, makro z komórki musi mi wystarczyć. Ale najchętniej chciałabym mieć już go na wycieczkę, haha. Jeśli chodzi o oceny to jakoś sobie radzę. 2, 3 dodatkowe oceny, lub po prostu oceny ze sprawdzianu na 5, i po sprawie. Muszę mieć ten pasek i dam sobie radę, nie ma co, mówić lub nawet myśleć inaczej!
Brzuszki?! Tak, ostatnio polubiłam brzuszki. Robić je na czas czy coś. Na wf-ie miałam ostatnio ze sprawności np. przez robienie brzuszków, klaskanie pod kolanem oraz skok w dal z miejsca. Najlepiej wyszły mi brzuszki, ale z nieszczęsnymi klaśnięciami zostałam w tyle.
Zamiana... Muszę iść do inter sportu, bo zamiast rolek chyba kupuję tam coś innego.. Jeszcze nie wiem co, ale za niedługo się dowiem ja oraz Wy po mnie. xo
(zdjęcia dodam jutro!)

A Wasz dzień jak wyglądał?
Jak Wam idzie teraz w szkole? Też musicie nadrobić niektóre oceny?!

2 komentarze:

  1. Ja mam tyle ocen do poprawienia,że masakra :O
    zapraszam do siebie
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam najwięcej z matematyki i chyba jedną czy dwie z przyrody nie polecam! ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥