Summer and movie Reviev.

                        Wakacje już za niedługo. Za chwilę minie kwiecień, majówka szybko przeleci, cały maj, trochę czerwca, oraz luz z nim związany, koniec roku, i nagle bum! Lato a z nim wakacje! Ja na pewno pojadę do babci. Spędzę z nią jakieś 2-3 tygodnie. Na pewno spotkam się chociaż kilkanaście razy ze znajomymi. Ale ostatnio dowiedziałam się, że moja siostra planuję ze mną pojechać chyba za granicę! Raczej będzie to Holandia! Nawet jakbym miała gdzieś jechać gdzie nigdy nie byłam na 2 dni byłabym szczęśliwa. xd Ale myślę, że będę dłużej. :)
                       Ostatnio oglądałam genialny film gdzie główną rolę gra Logan Lerman. Film ten, jest z 2012 roku ale i tak jest świetny! The Perks of Being a Wallflower - reżyserii Stephena Chbosky'ego. Opowiada on o zamkniętym w sobie chłopaku, który miał załamanie oraz miewał różne halucynacje. Zaprzyjaźnia się z uczniami ostatniej klasy liceum. Jest on moim zdaniem najlepszym melodramatem, który do tej pory obejrzałam! Na prawdę polecam! Może niektórzy oglądali z Was ten film?
  



Macie już jakieś plany na wakacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥