Seventeen days | Back to the this blog.

                                                                       Hej kochani!!
 Wiem, że nie było mnie aż 17 dni z czego się strasznie smucę ale muszę przyznać, że w dzisiejszym dniu mam dużo pozytywnej energii. Obudziłam się we włosach, które układały się w loki, ale gdy je rozczesałam była i zresztą jest taka burza włosów, że musiałam spiąć włosy. Byłam w sobotę i czwartek u babci odwiedziłam Sferkę i MC'a. W szkole to jedyny minus to matma, na którą wczoraj i dziś się uczyłam, ale chyba oblałam... (Dziś krótsza notka przepraszam)

Mój ask, proszę kliknąć; KLIK

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog :)
    Masz w planach dodać posta np o tym co nosisz w torebce albo jakich używasz kosmetyków?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym takie coś zrobić jeśli macie ochotę na taki post ;) chętnie np. w tym miesiącu się postaram :) dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  2. Super blog! Zdjęć w tym poście nie ma ale każdemu może się zdarzyć. Trzymam kciuki! :) ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥