TAG: 18 faktów o mnie. ;3

                    Hej! Postanowiłam, że opowiem nie co więcej Wam o sobie ale nieco w innej formie- faktach. ;) Wiele osób ma to już na swoich blogach by ludzie, którzy czytają ich blogi wiedzieli trochę więcej o nich.

 Nie wiem kim zostanę w przyszłości.

Lubię czytać gazety o modzie np. ,,Glamour''.

Nie bardzo podobają mi się nike air force'y.

Jestem wrażliwa.

Mam psa o imieniu Tytus.

Lubię nosić koszule.

Moją ulubioną modelką jest Cara Delevigne, za poczucie humoru oraz interesujące brwi. ;)

Mam starsze rodzeństwo.

Lubię zimę.

Nie mam (jeszcze) najlepszej przyjaciółki.

Jak miałam chyba, sześć lat jeździłam na koniu, ale od tamtej pory nie byłam na siodle. Z tym
się wiąże także wspomnienie jak miałam może 5 lat, jak mówiłam, że moją pasją są konie. xd
Chciałabym być sławna.

Lubię prawie wszystkie warzywa i owoce; oprócz brukselki i nie przepadam za grejpfrutem.

Nie mam ulubionego zespołu, piosenkarki czy też piosenkarza.

Gdy ubieram się do szkoły myślę co założyć 15-20 minut.

Nie lubię ludzi którzy są kłamliwi albo fałszywi.

Gdy jestem na kolonii lub, kiedy np gdzieś zostaję spać zawsze mam porządek, w moim pokoju NIE.

Kiedyś uczyłam się grać na pianinie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥