Don't worry, Be happy. :D

     Hej wszystkie misiaczki! <3
W dzisiejszym dniu nie zdarzyło się nic ciekawego prócz tego, że fajnie spędziłam dwie godziny po szkole w domu z rodziną, a potem umówiłam się i fajnie spędziłam czas podobnie jak wczoraj z Pauliną. Porobiła mi zdjęcia, w końcu obecnie mam dwóch fotografów; moją siostrę ;* oraz Paulinę. ^^ Teraz biorę się za angielski i za matmę. Z tym drugim to tak szybko nie pójdzie, ale muszę to przeżyć, tak? xd Przeglądam właśnie weheartit i chyba zrobię jutro na blogu inspiracje, które dzisiaj mi najbardziej pasują. 






*Jeżeli chodzi o zdjęcia dodam za wczoraj i dzisiaj jutro, ponieważ moja dotykowa myszka z laptopa się zwiesiła, więc musi mi z tym siostra zrobić...  

#A Wy dzisiaj też mieliście fajny dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥