co u mnie?

Siemanko!
Co u mnie? Przeziębiona.. U mnie w klasie nie było 13 osób, ponieważ są chorzy.. Mnie chyba też coś zbiera. ;/ Coś dobrego? Na szczęście tak, dzisiejszy poranek i wczorajszy dzień był cudowny. Wczoraj
po mojej ostatniej lekcji miałam dodatkowy angielski byłam na boisku świeciło fajnie słońce, później o nie całe 20 minut zwolniłam się z angielskiego, bo jechałam do babci! (ja uwielbiam jeździć do babci) Najpierw w pociągu siostra robiła mi zdjęcia, następnie do galerii (Sfery) i zaczęłyśmy chodzić. ;) 
W drodze powrotnej siostra stwierdziła, żeby mi jeszcze zrobić na przystanku parę zdjęć i w autobusie. Dlaczego to było takie super? Bo strasznie mnie śmieszy jak ktoś mi robi zdjęcie i nie mogę się powstrzymać od wybuchu głośnego śmiechu. xoxo No i oczywiście babcia! :) 












hsaha ;)














PAPA :*

A Wy też miło spędziliście czas wczoraj lub dzisiaj?

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia! *O*

    Może obserwujemy? :)
    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ale nie robię obserwacji za obserwację ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥