Walentynki!!!

      Cześć kochani! ♥
Wczorajszy dzień był dla mnie miły.  Lekcje nie były aż takie złe, bo znajomi z mojej klasy mnie rozśmieszali,
ale mniejsza o to. haha ;) Potem przekazałam walentynkę dla kolegi przez Martę. Ogólnie to dzień całkiem udany. Potem Marta do mnie przyszła i trochę nadrobiłyśmy czas, w którym tak na prawde to większością się kłóciłyśmy. I jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, ponieważ w końcu mogłyśmy tak na serio porozmawiać. Na drugi dzień (czyli w sobotę) kolega się odezwał, a walentynka mu się spodobała. ;)
Ogólnie mówiąc te ostatnie dni spędziłam bardzo przyjemnie! Wyjątkowo przyjemnie hyhy ^^. A jeżeli chodzi o prezenty to każdy dostał od przewodniczącego walentynkę. A od siostry dostałam takie niby ciastko-loda w kształcie serduszka.Poza tym, lekcje były śmieszne bo siedziałam z Martą, a koło nas śmieszni znajomi, którzy cały czas się wygłupiali. : ))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥