Monday & Inspration

  Hej Wszystkim!
Dzisiejszy dzień był dla mnie wyjątkowo wkurzający i męczący. Może i wygrałam mecz w siate z 'moją' drużyną, ale no... Po prostu za długo miałam zajęcia ;/. Po 16 w domu. Masakra. Jutro będzie więcej luzu, bo jadę do kina, i potem w szkole jestem nie całe dwie godziny, więc ujdzie. ;) Jeżeli chodzi o blog (tak ten,) to planuję w najbliższych dniach zrobić dwa filmiki, jeśli będą 4 komentarze. Jeden mogę Wam zdradzić, że będzie o temacie; faktów o mnie. Dziś może zrobię, lub zrobię wstępny plan w głowie lub na kartce co mogę zmienić w moim pokoju.
Jeżeli chodzi o inspracje; to będą one z weheart, która mnie dzisiaj najbardziej zaintrygowały. :)












Wasz dzień też był taki męczący?

1 komentarz:

  1. Mój nie był aż tak męczący,napisałam kilka notek w wersjach roboczych i byłam na sesji zdięciowej:)
    Zapraszam do siebie: http://neon--lightss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥