Ends winter holidays & a new school week.

    Moje ferie dobiegają końca. Już nowy miesiąc, szkoła, szkoła, szkoła. Podtrzymują mnie przynajmniej śmieszni znajomi. Nie widziałam się z nimi przez całe ferie bo byłam u babci. Ale nie żałuję. Przynajmniej w trzy dni nauczyłam się jeździć na łyżwach, a w ostatnie dwa, uczyłam się jeszcze lepiej jeździć. Niestety zdjęć nie mam: bo albo zapominałam zrobić zdjęć chociaż łyżew, albo (wczoraj) zapomniałam... Naładować komórki (przedwczoraj) i nie zrobiłam zdjęć. Pech! W walentynki w szkole xD. Aha! I mama kupiła mi książkę ,,Dziewięć żyć Chloe King'' tom 1 - UPADŁA - Liz Braswell. Zaczynam dopiero czytać na przemian z lekturą. :D

Podsumowanie zdjęć z ferii:






















































PA! 
A Wy macie ferie czy mieliście?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥