/zaniedbuję bloga. ogarnę to!/

    Naprawdę! Tylko dziś na serio był zwariowany dzień! Wstałam 7.10, zanim wstałam 15, ale to szczegóły :), a reszta zajęła mi kupę czasu! No, ale cóż zrobić? Plusy dzisiejszego dnia: nowy wystrój bloga, + 3 wykonane postanowienia ( prawie że ) z 15. (Pogodzić się z Natalią, Michałem, Pauliną). ;) Jutro ogarniam sprawdzian z matematyki, który przy okazji poprawia 2 kartkówki, (które wyszły mi fatalnie). Przed chwilą moja mama przyszła i trochę mi przeszkodziła i w pisaniu i w uczeniu -,-. Ale już xD. Aha! W tym poście dam kilka zdjęć z wczorajszego dnia. Sesja z siostrą ;). I parę z dzisiejszego ^^. Się wie ;D. PS. Oj jaaaaaaaaacie! ale bym chciała dostać ,,Trylogię Igrzysk Śmierci''. Może ubłaagam mamę ;*.






Te zdjęcia to z wczoraj xD Fot. by my sister.

A te (u dołu) z dzisiaj.






Fot. by me.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥