Wait a one minute .

Hei ;*.
  Zima! Doczekałam się w końcu zimy. Śnieg padał prawie większość dnia i nie brakowało mrozu. Około 10 coś poszłam do parku. Było dużo kruków i zrobiłam zdjęcia. Ogólnie to zrobiłam kilkanaście zdjęć bo nie wszystkie były takie jakie powinny być. Ostatnio w ogóle się nie nudzę! (to oczywiście jest plus). Potem wróciłam do mieszkania babci. Później po jakichś 30 minutach poszłam na rynek,- żeby oczywiście pójść na gorącą czekoladę do jednej takiej na prawdę fajnej kawiarni. Czytałam książkę pt.: ,,Matma+stres=miłosne kłopoty''. Świetna książka, i zastanawiam się czy czasem, nie zrobię recenzji tej książki na bloga, bo moim zdaniem jest świetna. Popijając herbatą (porzeczkowo-malinową, ponieważ czekolada się im ,,tymczasowo'', skończyła). Czas jakoś leciał. Potem gdy, wracałam jeszcze bardziej padało, ale dzień był całkiem, całkiem ;).  


A Wy już macie ferie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥