Pytania i odpowiedzi, propozycja na post.

    Zaraz napiszę o co mi chodzi w tym, że chcę dodać taki post ,,Pytania i odpowiedzi'', łączy się to z tym, że to Wy, decydujecie czy ten post w ogóle będzie, bo bez pytań, nie może być. Dobra! Tylko najpierw kilka słów o dzisiejszym dniu ;). Miałam 4 lekcje + zwolnienie na ostatniej (bo miałabym 5 i dodatkowe). Dzisiejszy dzień był taki sobie, nawet... Aha! I miałam robić zdjęcia, ale był problem z telefonem... Chciałabym jeszcze przekazać informacje na temat postu, o którym wcześniej wspominałam, a mianowicie chodzi mi oto, żebyście mi zadawali w komentarzach pytania... Wiem, mam 2 komentarze, i 1.200 wyświetleń, ale dajcie mi szansę! A swoje zdanie także proszę dodawać w komentarzach np. co Wam się podoba, a co nie. Postaram się poprawić. Bardzo dziękuję ;).


               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥