Moje postanowienia 2014.♥

                                                                                               Dzień Dobry!♡                                                                                             Wiem, że jest już bardzo późno 20, ale wiecie, ostatni post z postanowieniami był nie wypałem ;/. Ferie, zaczęte, ale ani śniegu, ani zimna nie ma. Ough! Dokładnie to dzisiaj pierwszy dzień ferii. Lubię a raczej bardzo lubię śnieg xD. A od wczoraj założyłam `Scharpbook`, pewnie słyszeliście,- zeszyt posiadający różne modowe inspiracje, zapiski itp. ;D.


♡ Więcej nauki.
Miałam całkiem niezłą średnie na półrocze, ale chciałabym mieć trochę większą. To wiąże się z tym bym nie wchodziła tyle na laptop co do teraz. Wiem, wiem może to dziwne, ale już tak mam. Muszę to ograniczyć!



♡ Częstsze posty.
Ostatnio staram się pisać częściej posty. Będę się starać pisać mniej-więcej co 2 dni. 


♡ Zdrowe odżywianie.
W roku 2014 postanowiłam się odżywiać zdrowo. Postanowiłam jeść więcej owoców oraz warzyw. 


♡ Czytać więcej książek.
Ostatnio czytałam lektury, albo czasem coś tam z nudów. Nie chcę by tak było i w tym roku ;/. Może moja mama kupi mi całą ,,Trylogię Igrzysk Śmierci'', oraz pomyślę nad kupieniem i pewnie jej szybkim przeczytaniem - książki pt.: ,,Dziewięć żyć Chloe King Tom 1 Upadła'' - Liz Braswell.




 Nauczyć się grać..
Na jakimś instrumencie. Kiedyś uczyłam się grać na pianinie, ale przerwałam, ponieważ nie mogłam się wyrobić z nauką, i musiałam starać się na lepszą średnią. Myślę, że w tym roku znajdę na to czas ;).




♡ Nauczyć się jeździć na łyżwach.
Za tydzień jadę do babci na łyżwy, i na inne rozrywki,- jak już wspominałam. W tym roku wszystko zrobię by się nauczyć. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, bo od małego chciałam jeździć a tu marzenie może się naprawdę spełnić ♥!



♡ Zapuścić włosy.
Aha i jeszcze jedno! Zapuścić włosy. Teraz mam takie ani nie krótkie takie można powiedzieć średnie.





----------------------------------------------------------------------------------------------

A Wy jakie macie postanowienia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥