I am tired & never stop dreaming.

      Tak, zgadza się (jestem zmęczona i nigdy niekończące się marzenia ♥). Zmęczona ponieważ od 8.00 do po 15 w szkole, a nigdy niekończące się marzenia, to do tego by nigdy się nie poddawać ;*. Dziś Szajbie i Norbertowi znowu poprzewracało się w dupie -,-. (''koledzy'' z klasy) - Bicie po dupach paletką (sz.) i gilgotanie. Idiot. xD. A tak to od 3 lekcji wszystko komuś spadało, a przybory szkolne, ,,latały'' w powietrzu, z karteczkami lub liścikami xD. ♥ Nie, kto jak kto, ale ja jestem nienormalna pozytywnie.! Bosh, co ja piszę, przecież to inni piszą xD. A tak na serio, to nie dawno przyszłam z karate, i mam lekkie zakwasy i od kilku dni nawala mi kręgosłup. ;...;. A jutro podobno dzień przytulania ;*. Przytulaski dla Was ;*.
PAA!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥