#Home #22.25 #Wednesday

               Trudny, długi dzień ;_;. Poprawa o 7.15 (o 6 musiałam wstać a, o 7, to dla mnie wyczyn) -,-, z matematyki. Ohohoho! MA-SA-KRA! Nie ma to jak siedzenie wśród gimnazjalistów (2). A ja najmłodsza. AHA! I ,,musiałam'' poprawić na lekcji, bo stwierdziłam, że nie umiem, a okazało się, że całkiem umiem przykłady, ale zapomniałam, całego testu (z domu, na którym była treść zadań tekstowych,) z którymi miałam problem. :/ Ale poprawiłam! Chyba... : D A tak z plusów to: na pierwszej był polski ,,zwykły'', (dyskusje na różne tematy z ludźmi z drugiej ławki do ostatniej :), ale to dlatego, bo to wszystko też było z panią, bo tym razem te sprzeczki były z powodu lektury. :  ) 2 i 3 (matma - sprawdzian) ~ historia, sprzeczki (ale to normalne ;3). 4 plastyka - ciasteczka z wigilii ♥♥♥ omomomo! PS. Jeszcze mamy :P. 5 - w-f ^^ 2-ognie, (ta w tej, której była wygrywała 2 zawodników, a u nas 5 xD).





DZIĘKUJĘ ZA 1.080 wyświetleń!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥