Dobry Wieczór :**

                                                                 Nomćć :***
  Dzisiejszy dzionek całkiem udany <3. Aaa.. największa akcja zaczęła się na historii..., jak to przypadło by dać pani jako pierwszej cukierki xoxo, gdy już dałam tomm... zaczęło się ,, przedstwienie '' c; (debile)
hahahah... i pani kazała wziąść krzesło (tak jak na historie gdy ktoś ma urodziny ;3), siadam na krzesło, i podchodzą chłopaki ,,ja myślę o omg!, znów będzie latanie c;'' podeszli; Patryk, Michał Norbert?, Arek, i pani z tyłu... Oczywiście ja mówię ,,nie podniesiecie mnie!! :P'' i wtedy wszyscy zaczynają śpiewać, ja czerwienieć i ,,grozić'' Michałowi ,,jak mnie puścisz to ci walne xD'' i tak dalej... Delikatnie przesuwałam się w prawo, potem w przód i ze śmiechu myślałam, że brzuch mnie zacznie boleć i będę czerwona jak burak :D
<3333 Najlepsze akcje z nimi :3. 
Przypały, odpały i inne akcje tylko z nimi wszystkimi.
Hahahahh... 

           A Wyy ? Jak spędziliście dzisiejszy dzień??!! Pochwalcie się w komentarzach :*

Noo hej :**! czyli skrót dzisiejszego wtorku :)

                                                                 No siemano!
  Jutro mam urodziny *_* ciekawe czy ktoś z klasy będzie pamiętał -,-. xD 
   Dziś w szkole całkiem, całkiem... :D Znaczy się :
Na pierwszej lekcji anglik haha .
Na drugiej lekcji matma - nie najgorsza :D nie ma to jak liściki na matmie z przyjaciółką 
+ najłatwiejszy przykład (bo pani tłumaczyła wszystkim jak zrobić inne podobne do tego) ^^
Na trzeciej - przyrka (przyroda) ...
Na czwartej hista (historia)  ''fajnie'' Ola czyta 5-kartek zadania....
Na piątej biblioteka czyli gadanie z chłopakami i potem granie z dziewczynami ^-^
Iiii.. Polak także foch Kingii, po tym jak Patryk przypadkowo kangurkiem (piłką taką małą) walnął jej w policzko,
po czym chciał ją przeprosić ale... nom...
Hmmm... chciała mieć branie u niego?! xD No comment. ;__;
Nie rozumiem niektórych dziewczyn, chociaż sama jestem też dziewczyną ...

Na razie tyle !!
Wiem, wiem nie ma zdjęć ale jutro się postaram :c. Ok?


Photos and monday

                                                                          No siema <3 siema <3!!
 Zacznę zdjęciami z ,,samojebki'' >.<. ^^

Bye. bye :**
Idę się uczyć na przyrodę ;______; i  historie :D.
A jutro 
Obiecuję !!! Zdjęcia :))

A chcielibyście tag'a pt.:Pytania i odpowiedzi??
Pytania możecie zadawać jakie chcecie :D
Wstępny termin do końca będzie : 9 listopad godz. 19:00 Ok?
Bardzo mi na tym zależy i odpowiem na każde pytanie!

helloł !

                                                              Helloł xD!
  Dobra :3. Parę zdjęć na dziś przygotowałam :). Wiem, wiem,... tydzień nie pisałam ale spróbuje to nadrobić. Nie wyrabiałam czasowo >.<. I takk/... Dobra zdjęcia, co do zdjęć :
A too Marta :> moja przyjaciółka :).
To zdjęcie było zrobione wczoraj w łazience w szkole (miałyśmy występ) ... 
I tak przy okazji... Zrobiłyśmy te fotkii.
Dobra!!!
A to jest starsze zdjęcie ale go uwielbiam :))!
:**
Nomć :**.
A co do szszkoły to nom... -,-
Aa.. zadania wieczorem będę odrabiać ;) i dodam więcej zdjęć!
Postaram się zrobić tag'a dziś lub nawet dwa ...
Zależy czasowo ;__;
PA!!


TAG - ...

                                  O szkolnych sprawach i w ogóle o kończońcym się niestety
weekendzie.
Jeżeli zaczynam
pisać o szkole to zacznę od mojego zeszytu z przyrki <;; ( A5 96 kart. ) .

Tak w ogóle to, przepraszam, że nie dodaje dużo zdjęć, ale nie wszystkie
zdjęcia chciały mi się dziś zgrać na komórkę.. ..No i co zrobić?! Nie dodawać przez kilka
dni po prostu zdjęć jeszcze raz przepraszam!
Leżę w łóżku, bo od 5:00 nie śpię.*
Wiem, wiem postów ostatnio też brakuje, ale po prostu nie ogarniam...
Paru przedmiotów w szkole no i tak... Z Wami też tak źle? Piszcie :D.!!
U mnie znowu : nienawidzę maty :__:
Wracając... Myślę, że jutrzejszy dzień spiszę się nieźle bo mam na 9:00 :),
+ 2 zastępstwa za 2 polaki :) .
Potem tylko chyba 3 lekcje + grafika ( dodatkowe ) .

Dobra!
Jeszcze opowiem wam w kwestii ogólnie wystroju bloga: ->> na razie planuję dopiero
zrobić nowe tło... Proszę na razie na to zbytnio nie zwracać uwagi! (Tak do tygodnia, póki tego nie ogarne
... jak już to ogarne to napisze ;) ).
 Paa!!
Dobranoc ;33!

Siemcia^^

                                                                         Hejka!
      Dziś Wam opowiem co dziś ( teraz ) u mnie :*. Niedawno wróciłam z karate :*. Po męczących lekcjach, czekaliśmy ( ja, Marta, Michał, Oskar ) na tańce :D. potem odprowadziłam trochę Martę. Ale przecież, musiało zacząć padać -,-. Więc szybko poszłam do domu. Zjadłam kanapkę z nutellą, położyłam rzeczy na łóżko, poszłam do sklepu, i jeszcze jechałam na 17.15 na karate :). Jestem odrobinkę zmęczona xD. Więc sorry . ;) Zawsze mam intensywny piątek, ale potem mogę odpocząć, i leżeć do góry dupą na łóżku ^^. xD.
PS. Rodzinka.pl -> łapaj na dzisiejszy wieczór ^-^.

Dzisiejszy dzień - całkiem spoko :D

      
                                                    Tak jak w tytule...
   Dzisiejszy dzień przebiegł całkiem spoko ;).  Na ostatniej lekcji większość klasy grała w nogę, tylko parę dziewczyn. Ja i Paulina zostałyśmy na sali, a tamte poszły na świetlicę. Siedziałyśmy na ławce i oglądałyśmy mecz. Dlatego nie grałam, bo jestem po chorobie :'(. xD Ale przynajmniej pogadałam sobie z Paulą :D. Wygrała drużyna Patryka ;)  9 : 6. Niezły sukces xD. Ale i tak to było zastępstwo więc...
  A tak w ogóle jak już poszliśmy do klasy po plecaki była taka masakra -.- wszyscy czekaliśmy jakieś 15-20 minut na klucz... -,- <<grrr...>>
<< angry >> Aha... a gdy już ( w końcu ) wzieliśmy plecaki, i poszliśmy do szatni rozmawialiśmy o Dominiku co on tam chłopakom i dziewczynom nie robi xD. Wiem, że się rozpisałam ( strasznie przepraszam ale myślę..., że wybaczycie :) Gdy już Dominik szedł << puścił znów oko >> ( krejzol ) xD. Noi w końcu do sedna potem tak gadaliśmy ( Patryk, ja i parę osób na raz xD ), że w końcu nadszedł czas na wrzucanie butów do szafki i jednym ja trafiłam, a jak spudłowałam drugim ( który spadł obok Patryka nogi ) Kopnął go na miejsc równo obok drugiego ;), i dodał ,,Ja nigdy nie pudłuję'' i się wszyscy ( którzy byli w szatni ) się zaczęli śmiać. HAha! To były czasy xD. Potem Wam jeszcze coś opowiem lub zrobię #inspiracje na dzisiejszy jesienny dzień.  JAK można NIE kochać jesieni? Ja tego nie wiem. I się z tego cieszę! ♥ Ale na histe też nie mam co narzekać, bo Paulina i ktoś hahah <<oko>> ;) THE BEST       
♥.♥   ;33 
Pa !!

O mnie :)

               Jestem Gabi. Mam 11 lat. Interesuję się modą, sztuką, fotografią, śpiewaniem oraz aktorstwem ;3.
A oto kilka zdjęć z ( pon. tydzień temu  ;). Pamiętaj aby dać mi swoją opinię koniecznie w komentarzu.!









Wczorajszy dzień





No to chyba tyle :*
Paa :*
Good Night Everyone ! ;)