Podsumowanie z Białej :)

               Święta się skończyły, ale przed nami jeszcze Sylwester. Wiem, że dawno nie było posta, ale jestem u babci, a teraz pożyczyłam laptop od brata. Aha.! Jeżeli chodzi oto co dostałam na Święta, to potem dodam zdjęcia. Dziś i przez ostatnie dni, mam tak samo, a mianowicie: spacery, spędzanie czasu w mieszkaniu babci, robienie zdjęć wchodzenie na laptop, spacery itp. ;) Ale cieszę się bo przynajmniej nie jest mi nudno. Święta minęły mi całkiem miło i rodzinnie ;3. No, dobrze.! Zdradzę Wam troszeczkę,- 
ubrania, słodycze, słuchawki nauszne, i takie tam ;) to moje tego roczne prezenty. ( Zobaczycie potem na zdjęciach. Aaaa... I potem dodam co nieco zdjęć, które udało mi się zrobić w Bielsku.


















A Wam jak mijały ostatnie dni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥