Klikam nowy post ;)

               ,,Californijskie Boże Narodzenie''- powiedziała moja mama o świętach tego roku w mojej miejscowości. -,- Dlaczego nie może być śniegu? Prawdziwej zimy? Zimna? Ohohoho! Szczerze? Chciałabym mieć zimowe święta, i mam nadzieje, że będzie zimno, i że spadnie śnieg <3. Oh! Myślę, że przeżyje... Haha! Mam na sobie czarne cienkie rajtki, ale mi strasznie gorąco ;). Ogólnie to ostatnie poprawki itp., w naszym domu, gotowanie podobnie co wczoraj, ale szybsze i porządniejsze... :3

A u Was pada lub spadł śnieg? 

New nagłówek na święta ; 


AHA! Chciałabym Wam życzyć najserdeczniejszych życzeń bloggowych <3 ;
Pogodnych i wesołych Świąt, Pijanego Sylwestra i Udanego Nowego Roku ;> .
I żebyście w nowym roku byli szczęśliwi xD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥