Przepraszam! Brak Czasu :(

    Przepraszam wszystkich! Mogę pisać dużo ale mnie to nie zbawi teraz ;) . Ale dziś mam go trochę więcej więc troszeczkę napisze ^^. Jeżeli chodzi o imprezę w sobotę (ostatnią 23) too (za) dużo odpałów xD. ^^
Ale tak to zajebiście. Ewakuacja (czyli jak moja mama miała iść na górę do mojego pokoju) - Norbert i Patryk siedzą pod moim biurkiem ja leżę na podłodze i nie mogę się podnieść ze śmiechu, biurko nie daleko mnie, ja idę do nich pod biurko, Martyna dochodzi xD, aha a reszta ludzi w pokoju mej SIS *,*. xoxox.
Przepraszam, że dziś nie będzie zdjęć, ale nom jest komplikacja laptopowa xD. Jeśli chodzi o wczorajszy dzień wstałam i jeszcze padał śnieg (zaczął padać w nocy) xD. Dziś całkiem, całkiem xo. Aaaa.. jutro do #kina hyhyhy!






Z serii ,, Sesja na balkonie '' xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥